Mobile Pobierz mobilną aplikację PokerStars i zacznij grać w pokera poza domem App Store Android

Aplikacja na urządzenia przenośne – pomoc i FAQ.

1. Jak pobrać Mobile Poker i inne aplikacje

  • Gdzie i jak mogę dostać PokerStars Mobile Poker i inne aplikacje?
  • PokerStars Mobile Poker dostępny jest dla urządzeń iPhone®, iPad®, iPod touch® i urządzeń z systemem Android™. Aplikacje PokerStars TV i Clock oferowane są dla urządzeń Apple®. Mobile Poker i inne aplikacje pobrać można na różne, opisane na tej stronie sposoby. Można też ściągnąć aplikacje dla urządzeń Apple® bezpośrednio z App Store®.

2. Jak zacząć grę na mobilnym PokerStars

  • Jakie urządzenia są obsługiwane?
  • PokerStars Mobile Poker działa na urządzeniach z systemami iOS i Android™, a PokerStars TV i Clock - tylko z iOS. Poniżej znajdziesz szczegółową listę.

    Urządzania z systemem iOS:

    Aplikacje PokerStars Mobile Poker i inne działają tylko na systemie iOS 4.1.x lub jego nowszej wersji na następujących urządzeniach:

    • iPhone® 3G S
    • iPhone® 4
    • iPad®
    • iPad® 2
    • iPod touch® 4. generacji
    • iPhone 5

    Żeby sprawdzić, jaki system operacyjny masz na swoim urządzeniu iPhone®, iPad® lub iPod touch®, zastosuj się do następujących instrukcji:

    • Wciśnij przycisk „Ustawienia” (Settings) na głównym ekranie.
    • Wybierz „Ogólne” (General).
    • Wejdź w informacje o urządzeniu (About).

    Jeśli system wymaga aktualizacji, podłącz urządzenie do komputera i skorzystaj z iTunes®.

    Urządzenia z systemem Android™:

    Aplikacja PokerStars Mobile Poker działa wyłącznie na urządzeniach z systemem Android™ 2.2 lub jego nowszą wersją i z ekranem o rozdzielczości nie niższej niż 800x480.

    Aby dowiedzieć się, jaką wersję systemu Android™ posiadasz, zastosuj się do naszych wskazówek (lub do instrukcji producenta urządzenia):

    • Wciśnij przycisk „Ustawienia” (Settings) na głównym ekranie.
    • Wejdź w informacje o urządzeniu (About Phone).
    • Znajdź dane na temat oprogramowania (Software Information).

    Jeśli system wymaga aktualizacji, sprawdź ich dostępność w odpowiedniej sekcji (Software Updates) lub zastosuj się do instrukcji producenta urządzenia.

  • Czy PokerStars Mobile Poker działa na nowym iPadzie?
  • Aplikacja PokerStars Mobile Poker nie jest jeszcze zoptymalizowana pod kątem najnowszego iPada. Mogą wystąpić pewne problemy z układem graficznym. Obecnie pracujemy nad poprawieniem błędów i przygotowaniem wsparcia dla tego urządzenia.
  • Czy PokerStars Mobile Poker działa na wszystkich urządzeniach z systemem Android?
  • Nie. PokerStars Mobile Poker przygotowany jest wyłącznie dla urządzeń mobilnych z systemem Android™ 2.2 lub jego nowszą wersją i z ekranem o rozdzielczości nie niższej niż 800x480. Do kompatybilnych urządzeń należą (m.in.):
    • Samsung Galaxy
    • Galaxy Nexus
    • Motorola Droid RAZR
    • HTC Sensation
    • HTC Desire
    • Sony Ericsson Xperia X10
    • Sony Ericsson Xperia X13
    • Acer Liquid A1
  • Czy aplikacje PokerStars Mobile są darmowe?
  • Tak, wszystkie aplikacje PokerStars Mobile można pobrać i używać za darmo. Trzeba jednak pamiętać, że możesz ponieść koszty przesyłu danych (patrz niżej).
  • Czy żeby korzystać z aplikacji PokerStars Mobile muszę mieć plan taryfowy obejmujący przesył danych (internet.)?
  • Aplikacje PokerStars Mobile Poker i PokerStars TV wymagają posiadania możliwości przesyłu danych (przez połączenie internetowe) przez Twoje mobilne urządzenie. PokerStars Clock to samodzielny program, który nie wymaga połączenia z siecią.

    Zalecamy zapoznanie się z treścią umowy z operatorem lub skontaktowanie się z dostawcą usług internetowych i uzyskanie informacji na temat opłat i transferu danych w Twoim planie taryfowym.

3. Problemy z połączeniem

  • Nie mogę połączyć się z Internetem. Co robić?
  • astosuj się do poniższych instrukcji:
    • Wyłączenie trybu samolotowego: Upewnij się, że tryb samolotowy nie jest włączony. Wejdź w Ustawienia > Tryb samolotowy.
    • Połączenie z Internetem: Sprawdź stan swojego połączenia z Internetem. Żeby to zrobić, poszukaj na górze ekranu którejś z następujących ikon:
      Ikona Typ połączenia
      3G Komórkowa sieć transmisji danych (UMTS/EV-DO)
      Edge Komórkowa sieć transmisji danych
      (EDGE tylko dla modeli GSM)
      Cellular Data Komórkowa sieć transmisji danych (GPRS/1xRTT)
      WiFi Wi-Fi
    • Jeśli Twoje urządzenie ma aktywne połączenie sieciowe, wyświetlona na nim będzie ikona Wi-Fi lub jednej z komórkowych sieci transmisji danych.

      Jeśli korzystasz z Wi-Fi, wskaźnik komórkowej sieci transmisji danych nie będzie widoczny, o ile nie wyłączysz opcji Wi-Fi.
    • Restart: Kolejnym krokiem jest restart urządzenia z systemem iOS lub Android™.

      Urządzania z systemem iOS: Wciśnij jednocześnie i przytrzymaj przyciski Strony Głównej i trybu Uśpienia. Nie puszczaj przycisków, dopóki ekran się nie wygasi i trzymaj je dalej, aż pojawi się logo Apple® i urządzenie zacznie się uruchamiać.

      Urządzenia z systemem Android™: Skorzystaj z funkcji restartowania urządzenia, jeśli jest ona dostępna (znajdziesz ją w menu z opcjami zasilania, które można otworzyć, przytrzymując przycisk zasilania), bądź też wyłącz i włącz ponownie urządzenie.
    • Sprawdzenie aktualizacji: Jeśli po restarcie problem z połączeniem się powtórzy, sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji PokerStars Mobile. Aby to uczynić dla programu Mobile Poker, wejdź w sekcję Więcej i wybierz pozycję O PokerStars. Poniżej znajdziesz informacje o aktualizacji programów dla systemów iOS lub Android™.

      Urządzania z systemem iOS: Odwiedź App Store ℠ w swoim urządzeniu i wciśnij przycisk aktualizacji w prawym dolnym rogu. Jeśli znajdziesz tam aplikację PokerStars, kliknij tę opcję i zastosuj się do instrukcji.

      Urządzenia z systemem Android™: Wejdź w aplikacji w sekcję Więcej i skorzystaj z przycisku sprawdzania dostępności aktualizacji.
    • Przeinstalowanie aplikacji: Jeśli wszystkie powyższe sposoby zawiodą, zastosuj się do instrukcji przeinstalowania programu.

      Urządzania z systemem iOS

      • Żeby zrobić kopię zapasową danych aplikacji, podłącz swoje urządzenie do komputera i zsynchronizuj z iTunes®. Tutaj dowiesz się więcej.
      • Kiedy synchronizacja zostanie zakończona, dotknij i przytrzymaj ikonę PokerStars na głównym ekranie do momentu, gdy ikony zaczną się trząść.
      • Wciśnij x w rogu ikony PokerStars.
      • Wciśnij Usuń, by wyrzucić aplikację i wszystkie powiązane z nią dane z urządzenia iPhone®.
      • Wciśnij przycisk Strony głównej, by unieruchomić ikony.
      • Zainstaluj PokerStars Mobile ponownie. Aby to uczynić, znów zsynchronizuj urządzenie z iTunes®.

      Urządzenia z systemem Android™

      • Żeby zrobić kopię zapasową danych aplikacji, podłącz urządzenie do swojego komputera i zastosuj się do instrukcji producenta odnośnie synchronizacji urządzeń.
      • Kiedy to uczynisz, wejdź w Ustawienia > Aplikacje > Zarządzanie aplikacjami (Settings > Applications > Manage Applications). Wybierz program PokerStars Mobile i zastosuj się do instrukcji odnośnie odinstalowania aplikacji.
      • Zainstaluj PokerStars Mobile jeszcze raz. Aby to uczynić, pobierz PokerStars Mobile ponownie, korzystając z dowolnej opisanej na tej stronie metody.


    Kontakt z obsługą klienta: Jeśli problem nie ustąpi, zgłoś go w dziale obsługi klienta,dostarczając jak najwięcej szczegółów, jak informacja o błędzie czy rodzaj posiadanego urządzenia i wersja systemu iOS lub Android™, z której korzystasz.

4. Więcej o PokerStars Mobile Poker

Jak zacząć korzystać z mobilnej wersji programu

  • Jak założyć konto lub zarejestrować się do gry w mobilnej wersji PokerStars?
  • Aby móc grać na urządzeniach mobilnych, trzeba posiadać konto PokerStars.

    Jeśli masz takie konto, ale nie pamiętasz danych do logowania, prześlij do działu obsługi klienta swoje imię, nazwisko, adres i ID Użytkownika na PokerStars, a pomożemy Ci odzyskać dostęp do konta.

    Jeśli to możliwe, napisz do nas z adresu, który zarejestrowałeś i zatwierdziłeś na swoim koncie PokerStars. Zapewni nam to bezpośredni dostęp do danych na Twoim koncie i usprawni pomoc.

    Pamiętaj, że jeśli masz już konto PokerStars, to właśnie z niego musisz skorzystać w mobilnej aplikacji. Nie wolno zakładać nowego konta.

    Jeśli jeszcze nie jesteś naszym użytkownikiem, możesz założyć konto za pośrednictwem tradycyjnej (komputerowej) wersji PokerStars. Aby to uczynić, odwiedź stronę PokerStars na swoim komputerze. Możesz też założyć konto bezpośrednio w mobilnej aplikacji. Wciśnij przycisk „Potrzebne Ci konto?”, gdy takie lub podobne pytanie pojawi się na ekranie i zastosuj się do prostych instrukcji.
  • Jaki rodzaj połączenia będzie mi potrzebny?
  • Możesz grać, korzystając z połączenia Wi-Fi lub 3G. Jednak, jeśli to możliwe, zalecamy używanie połączeń Wi-Fi.
  • Gdzie mogę zagrać?
  • Kiedy już zarejestrujesz konto PokerStars, na które będziesz się logować, będziesz mógł grać, korzystając z PokerStars Mobile Poker, w dowolnym miejscu w swoim kraju.
  • Czy na PokerStars Mobile Poker mogę grać na pieniądze?
  • Tak, na PokerStars Mobile Poker można grać na pieniądze. Możesz też szlifować swoje umiejętności w grach na wirtualne pieniądze.
  • Czy na PokerStars Mobile Poker są dostępne gry ZOOM?
  • Tak. Znajdziesz je w Lobby w zakładce Zoom. Wybierz ustawienia według własnych preferencji i wciśnij przycisk Zagraj teraz lub Pokaż gry.
  • Przy ilu stołach Zoom mogę grać?
  • Obecnie możesz grać przy czterech stołach Zoom.
  • Jak korzystać z opcji „Pasuj i oglądaj” w grach Zoom?
  • Gry nadchodzi Twojea kolej ruchu, po prostu przytrzymaj przycisk pasowania, dopóki karty nie zostaną zrzucone. Będziesz mógł obejrzeć rozdanie do końca lub wybrać nowe rozdanie.
  • Dlaczego przy stołach Zoom nie widać obrazków?
  • Obecnie obrazki nie są przy stołach Zoom obsługiwane.
  • Kiedy można spodziewać się gier Zoom dla iOS?
  • Planujemy je dodać w najbliższej przyszłości.
  • Jakie języki są dostępne w PokerStars Mobile Poker?
  • PokerStars Mobile Poker oferuje grę w następujących językach:

Gra mobilna i funkcje aplikacji

  • Jak wczytać zdjęcie?
  • Jeśli chcesz dodać zdjęcie do swojego konta, skorzystaj ze stacjonarnej wersji programu PokerStars. Zaloguj się na PokerStars na swoim komputerze i wejdź w menu Konto > Wybierz/Zmień awatar. Kiedy zdjęcie zostanie wczytane, trzeba jeszcze poczekać około pięciu dni na jego zatwierdzenie.
  • Do czego służy opcja wyszukiwania?
  • Służy ona do lokalizowania graczy, którzy aktualnie siedzą przy naszych stołach, a także turniejów na podstawie ich unikalnych numerów.

    Z kolei przycisk „Zarejestrowany do turniejów” dostarczy Ci listę turniejów, do których jesteś obecnie zapisany.
  • Czy za pomocą mobilnej aplikacji mogę wpłacać i wypłacać pieniądze?
  • Jeśli korzystasz z urządzenia z systemem Android, możesz zasilać konto za pomocą Internetowego Kasjera. W przypadku urządzeń z iOS pierwsza wpłata na konto musi zostać dokonana poprzez oprogramowanie stacjonarne, dopiero kolejne depozyty można składać za pośrednictwem Internetowego Kasjera, korzystając ze strony: https://cashier.pokerstars.eu.

    Obecnie wypłacanie pieniędzy przez Internetowego Kasjera nie jest jeszcze możliwe, jednak niedługo udostępnimy również tę opcję. Na razie środki można wycofać tylko za pośrednictwem komputera.
  • Jak dostać nowe wirtualne pieniądze?
  • Aby doładować konto wirtualnymi żetonami, siedząc przy stole, wejdź w menu „Dodaj więcej żetonów”. Jeśli korzystasz z urządzenia z systemem iOS, możesz też to zrobić, naciskając i przytrzymując swój awatar.
  • Dlaczego muszę podać swoją lokalizację?
  • Jest to wymóg przepisów regulujących naszą działalność.
  • Czy jakieś funkcje nie są dostępne w mobilnej aplikacji?
  • Tak, nie jest ona wyposażona we wszystkie funkcje, które posiada program stacjonarny. Brak w niej m.in:
    • Home Games
    • możliwości zmiany takich danych na koncie gracza, jak adres zamieszkania, hasło, numer telefonu czy data urodzenia.
    • ustawień zabezpieczeń logowania
    • zlecania transferu wirtualnych pieniędzy, przesłania zapisu historii turniejów czy statystyk
    • różnych opcji, takich jak: preferowane miejsce, opcje wyświetlania statusu VIP, opcje suwaka obstawiania, dzielenie się rozdaniami przez Boom! , stałe odrzucanie rewanżu
    Należy pamiętać, że PokerStars Mobile Poker stale się rozwija. Stale dodawane są kolejne funkcje.
  • Jaki są różnice pomiędzy grami dostępnymi w mobilnej i stacjonarnej wersji aplikacji?
  • W wersji mobilnej dostępne są wszystkie gry na prawdziwe i wirtualne pieniądze w odmianach Hold'em i Omaha. Oba programy obejmują gry z tą samą grupą graczy.
  • Czy jeśli skorzystam z funkcji kontaktu z obsługą klienta, możecie wysłać odpowiedź na inny adres mailowy niż zarejestrowany na PokerStars?
  • Nie. Polityka PokerStars mówi, że informacje na temat konta mogą być wysyłane tylko na zweryfikowany adres mailowy.
  • Czy poprzez mobilną aplikację PokerStars mogę zmienić zarejestrowany adres mailowy?
  • Jeśli chcesz zmienić swój adres na koncie PokerStars, musisz to zrobić w oprogramowaniu na swoim komputerze.

    Aby to uczynić, zaloguj się, wejdź w menu Konto > Edytuj konto > Zmień adres e-mail i zastosuj się do otrzymanych instrukcji.
  • Jak działa funkcja Zagraj teraz?
  • Wciśnięcie przycisku „Zagraj teraz” zabierze Cię do stołu i pozwoli od razu rozpocząć grę. Będzie to taki sam rodzaj stołu, przy jakim ostatnio grałeś i będzie zgodny z Twoimi filtrami gier.
  • Czy mogę grać przy kilku stołach jednocześnie?
  • Tak, urządzenia iPhone® i iPod touch® pozwalają na grę przy czterech, a iPad® - przy pięciu stołach. Z kolei urządzenia z systemem Android™ pozwalają na grę przy czterech stołach jednocześnie.
  • Czy mogę wygenerować zapis rozegranych rozdań?
  • Ostatnie rozdanie możesz przejrzeć, wciskając przycisk „Poprzednie” przy stole, przy którym siedzisz. Natomiast menu „Więcej” oferuje Ci opcje: „Historia rozdań” oraz „Zapis historii gier”, które pozwalają na wygenerowanie informacji o aktywności konta.
  • Czy mogę kontynuować grę, jeśli zmienię urządzenie? Jak przenieść się z komputera na urządzenie mobilne i na odwrót?
  • Wystarczy wylogować się z konta na jednym urządzeniu i zalogować się na innym.

    Pamiętaj, że w danym momencie możesz być zalogowany na PokerStars tylko w jednym miejscu.

    Gry stolikowe: Nie możesz przenieść sesji gry stolikowej z jednego urządzenia na drugie. Musisz odejść od wszystkich stołów, a następnie wrócić do nich po ponownym zalogowaniu się. Pamiętaj, że miejsce nie będzie na Ciebie czekać i że przy wylogowaniu zostaniesz usunięty z list oczekujących.

    Turnieje: Jeśli bierzesz udział w turnieju, po zmianie urządzeń będziesz mógł kontynuować grę. Na czas, gdy będziesz musiał się wylogować i zalogować, na kilka rozdań ustaw status „Poza grą”. Ilość opuszczonych rozdań zależeć będzie od czasu zmiany urządzeń i tempa gry w turnieju.

    Pamiętaj, że jeśli grasz w turnieju i przechodzisz z programu w wersji stacjonarnej na mobilną, będziesz musiał po zalogowaniu się ponownie zająć miejsce przy stole. Aby to zrobić, skorzystaj z funkcji wyszukiwania i kliknij na „Zarejestrowany do turniejów”. Wybierz turniej i zajmij swoje miejsce.

Bezpieczeństwo mobilnej gry

  • Ukradziono moje mobilne urządzenie. Co powinienem zrobić? Czy muszę zablokować swoje konto PokerStars?
  • Jak najszybciej napisz w tej sprawie do Działu Bezpieczeństwa ze swojego zarejestrowanego na PokerStars adresu mailowego (pisz na adres: [email protected]), podając swoje imię, nazwisko, ID Użytkownika i wszelkie potrzebne dane.
  • Czy gra przez PokerStars Mobile Poker jest bezpieczna?
  • Połączenie pomiędzy naszym oprogramowaniem zainstalowanym na Twoim sprzęcie a naszymi serwerami jest szyfrowane. W celu ograniczenia ryzyka w aplikację Mobile Poker wbudowane są różne zabezpieczenia. Na przykład, na urządzeniach mobilnych nie ma możliwości zapamiętania hasła, co zapobiega nieautoryzowanemu logowaniu się na konto.
    Więcej informacji o zabezpieczeniach znajdziesz na stronie poświęconej bezpieczeństwu .

Problemy z połączeniem podczas gry

  • Czy podczas gry na mobilnym urządzeniu mogę doświadczać opóźnień lub utraty połączenia?
  • Internet to sieć połączeń peer-to-peer, co oznacza, że dane przesyłane pomiędzy Twoim komputerem a serwerem gry muszą przejść przez kilka węzłów czyli „peer machines” (od 8 do 24 lub nawet więcej). Urządzenia te nie należą do PokerStars ani do Twojego dostawcy usług internetowych, ale Twoje połączenie jest od nich zależne. Jeśli wystąpią problemy na którymś z węzłów, mogą pojawić się u Ciebie czasowe opóźnienia lub rozłączenia.

    Twoja poczta czy inne strony mogą nadal funkcjonować, ale połączenie z PokerStars może być przerywane. Jest to spowodowane innymi lub krótszymi ścieżkami pomiędzy tymi stronami a Twoim urządzeniem.

    Pamiętaj też, że przejście z połączenia 3G na Wi-Fi może zająć do 90 sekund. Jeśli byłeś zalogowany, w tym czasie będziesz odłączony od serwera. Dlatego też zalecamy ustawienie statusu „Poza grą” na czas zmiany sieci.
  • Co się stanie, jeśli podczas gry odbiorę rozmowę telefoniczną lub wcisnę przycisk strony głównej, by mobilna aplikacja działała w tle?
  • Odebranie połączenie wyśle aplikację PokerStars Mobile Poker, by działała w tle. Jeśli po rozmowie będziesz chciał powrócić do gry, będziesz musiał manualnie uruchomić mobilny program PokerStars ponownie. Za każdym razem, gdy znajdzie się on w tle, Twój status automatycznie zmieni się na „Poza grą”. Jeśli nie powrócisz do aplikacji w ciągu 25 sekund, zostaniesz rozłączony z powodu braku aktywności.

Informacje techniczne

  • Jakie połączenie jest lepsze: Wi-Fi czy 3G?
  • Jeśli tylko masz wiarygodne połączenie Wi-Fi, powinno ono być bardziej stabilne niż 3G. Jednak jeśli jesteś w ruchu, 3G będzie bardziej odpowiednie. Niestety sygnał 3G może słabnąć, jeśli podróżujesz z dala od obszarów miejskich, a dostawcy usług 3G mogą naliczać opłaty za przesył danych.
    Aby uruchomić połączenie Wi-Fi, wejdź w Ustawienia > Wi-Fi (Settings > Wi-Fi) na swoim urządzeniu Apple lub w Ustawienia > Sieci i sieci bezprzewodowe > Wi-Fi (Settings > Wireless & networks > Wi-Fi) w systemie Android™.
  • Ile danych jest pobieranych i wysyłanych podczas gry?
  • Ilość danych przesyłanych do i z aplikacji zależy od wielu czynników, w tym od stopnia obciążenia strony czy stałego wyświetlania głównego lobby w urządzeniu (wyświetlanie lobby zwiększa ruch).

    Kiedy uczestniczysz w grze, możesz spodziewać się pobierania średnio 10K i wysyłania 5K na minutę. Liczby te zależne są od tempa gry.

    Jeśli grasz przez godzinę przy jednym stole, prawdopodobnie pobierzesz niecałe 1MB i wyślesz około 500KB.

    Zalecamy zwrócenie uwagi na nadwyżkowe opłaty związane ze zbyt dużym wykorzystaniem przepustowości w ramach miesięcznego okresu rozliczeniowego. Twój usługodawca powinien poinformować Cię, kiedy limity przesyłu danych zostaną osiągnięte. Urządzenia z iOS pozwalają na śledzenie danych poprzez menu Ustawienia > Ogólne > Użycie > Mobilne sieci danych (Settings > General > Usage > Mobile Data Network). Znajdziesz tam informacje o danych wysłanych i odebranych.

    Pamiętaj, że niektórzy operatorzy oferują plany taryfowe z nieograniczonym transferem danych. Polecamy je osobom, które dużo korzystają z możliwości gry online przez mobilne urządzenia.

5. Kontakt z obsługą klienta

  • Gdzie mogę wysłać swoje komentarze i sugestie?
  • Zawsze jesteśmy wdzięczni graczom za uwagi i propozycje ulepszeń naszych produktów. Swoje komentarze na temat mobilnych aplikacji wysyłaj na adres [email protected] a z przyjemnością się z nimi zapoznamy.

6. Rezygnacja z wiadomości marketingowych

  • Jak mogę zrezygnować z otrzymywania informacji i komunikatów marketingowych (SMS) od PokerStars Mobile?
  • Żeby z nich zrezygnować, wypełnij dostępny tu formularz.

Apple®, iPad®, iPhone®, iPod touch® i iTunes® są znakami handlowymi firmy Apple® Inc., zarejestrowanymi w USA i innych krajach. App Store ℠ to znak usługowy Apple® Inc.

Android™ jest znakiem handlowym firmy Google Inc.

Mobile Poker

PokerStars App

Aplikacja PokerStars Mobile Poker jest dostępna dla urządzeń: iPhone, iPad, iPod touch i tych z systemem Android, dzięki czemu możesz teraz grać w największym serwisie pokerowym świata z tymi samymi przeciwnikami, co na komputerze. Program został dostosowany do ekranów wspomnianych urządzeń oraz wyposażony w wygodne funkcje, jak szybkie sadzanie czy gra przy kilku stołach jednocześnie.

Available on the App Store Available at PokerStars.eu

PokerStars TV

PokerStars TV

Oglądaj nowe materiały filmowe PokerStars, w tym skróty z dużych turniejów na żywo i online, dłuższe programy telewizyjne i nie tylko. Program PokerStars TV App pozwoli Ci wybrać programy, które chcesz oglądać na swoim mobilnym urządzeniu.

Available on the App Store

PokerStars Clock

PokerStars Clock

Ta fantastyczna aplikacja pozwoli Ci na zarządzanie turniejami, jeszcze bardziej ułatwiając korzystanie z prywatnych gier i turniejów. PokerStars Clock oferuje liczne narzędzia, w tym turniejowy zegar, personalizowane opcje i zasady gier.

Available on the App Store