Play Poker | Free Download

Gra w pokera – najczęściej zadawane pytania

Pytania ogólne na temat serwisu PokerStars:

  • Jakie są warunki obsługi?
  • Przeczytaj Warunki obsługi serwisu do gry w pokera online.
  • Mam problemy z pobraniem, instalacją lub korzystaniem z oprogramowania PokerStars. Co robić?
  • W zależności od źródła problemu znajdziesz różne sposoby jego rozwiazania w naszym technicznym FAQ. Jeśli nie ma tam potrzebnych Ci instrukcji, napisz w tej sprawie na adres support@pokerstars.eu, a któryś z naszych Specjalistów z działu technicznego udzieli Ci pomocy.
  • Chcę grać pod różnymi nazwiskami, czy mogę mieć więcej niż jedno konto pokerowe?
  • Nie. Każdy gracz może mieć tylko jedno konto. Nie jest też dozwolone zamknięcie jednego konta i zarejestrowanie kolejnego. Po założeniu konta, twoje ID Użytkownika nie może zostać zmienione, więc zastanów się dobrze przy wyborze.
  • Nie mogę znaleźć hasła!
  • Możesz ręcznie zresetować swoje hasło, otwierając główne lobby. W menu kliknij na „Lobby”, a następnie „Logowanie” i opcję „Zapomniałem Hasła”. Wprowadź informacje o sobie, a nowe hasło zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres e-mail zarejestrowany w serwisie PokerStars. Jeśli to zrobisz i otrzymasz komunikat o błędzie, wyślij email do Działu Obsługi Klienta, podając pełne nazwisko i adres oraz ID użytkownika PokerStars, a pomożemy Ci wrócić do gry.
  • Jak mogę pomóc zapewnić bezpieczeństwo mojego konta na PokerStars?
  • Ochrona hasła jest właśnie Twoim zadaniem. Nigdy nie wolno nikomu ujawniać informacji o koncie na PokerStars. Nigdy nie poprosimy o przesłanie nam Twojego hasła, a jedynym miejscem, gdzie będzie potrzebne jego użycie, będzie ekran logowania do oprogramowania pokerowego serwisu PokerStars. Zalecamy regularne zmienianie hasła. Oferujemy też opcjonalnie Token Bezpieczeństwa RSA, którym możesz dodatkowo zabezpieczyć dostęp do Twojego konta PokerStars. Masz też możliwość aktywowania kodu PIN PokerStars, zapewniającego jeszcze wyższy poziom zabezpieczeń.
  • Do mojej skrzynki odbiorczej nie przychodzą wiadomości e-mail od serwisu PokerStars. Co robić?
  • Może to być wynikiem niepoprawnego oznaczania wiadomości e-mail od PokerStars jako spamu. Jeśli tak jest, problem łatwo rozwiązać, instrukcje można znaleźć na stronie wiadomości e-mail.
  • Czy mogę zmienić wersję językową oprogramowania?
  • Tak, możesz. Serwis PokerStars oferuje ponad 25 wersji językowych oprogramowania. Aby wybrać wersję językową, kliknij na „Język” w menu głównego lobby, a następnie wybierz „Chcę grać w..” i dokonaj wyboru wersji językowej. Informujemy, że niektóre języki są dostępne obecnie jedynie w wersji Beta, więc część informacji może pojawiać się w języku angielskim.
  • W jaki sposób mogę wybrać otrzymywanie e-maili po polsku?
  • Po prostu otwórz oprogramowanie PokerStars i zaloguj się. Z górnego paska zadań wybierz „Język”, a następnie „Emaile w” i wybierz preferowany język z listy.
  • Czy ten wybór wpłynie na wersję językową przesyłanej historii rozdań?
  • Nie. Wybrane wersje językowe: e-maili, historii rozdań lub oprogramowania są od siebie niezależne. Aby zmienić wersję językową historii rozdań, kliknij na linki historii poprzednich rozdań znajdujące się w lewym górnym rogu okna stołu do gry lub na tackę z żetonami, a następnie „Natychmiastową Historię Rozdań”. Otworzy się nowe okno. Kliknij na „Opcje” i wybierz preferowany język z listy.
  • Czy dostępna jest wersja oprogramowania dla platformy Mac?
  • Tak. Aby pobrać oprogramowanie dla Maca, wejdź na stronę Oprogramowanie dla Maca.
  • Gdzie znajdę więcej informacji o oprogramowaniu do gry w pokera?
  • Jeżeli jesteś nowym użytkownikiem serwisu PokerStars, zalecamy obejrzenie naszego wirtualnego przewodnika, w którym działanie oprogramowania tłumaczy gracz Teamu PokerStars Pro - Daniel Negreanu. Po tym jak pobierzesz i uruchomisz nasze oprogramowanie, zajrzyj również na stronę Funkcje Specjalne, aby poznać inne możliwości naszego oprogramowania. Polecamy też strony Motywy Lobby oraz Opcje sortowania gier. Informacje o wprowadzonych ostatnio funkacjach znajdziesz zawsze na stronie z nowościami w oprogramowaniu.
  • Słyszałem o stronie TestPokerStars? Co to takiego?
  • TestPokerStars to zupełnie oddzielne oprogramowanie służące do testowania naszych nowych funkcji. Znajdują się tam jedynie gry na wirtualne pieniądze z osobnym saldem żetonów graczy. Wielu z naszych użytkowników pomaga nam testować nowe funkcje oprogramowania poprzez grę na TestPokerStars. Jeżeli tylko chcesz, to też możesz nam w tym pomóc, pod warunkiem że Twoje konto jest bez zarzutu. Jeśli chcesz spróbować, odwiedź stronę TestPokerStars i pobierz stamtąd oprogramowanie. Zanim zaczniesz go używać, zapoznaj się koniecznie z Warunkami użytkowania i innymi regulaminami. Na stronie TestPokerStars będziesz korzystać z swojego zwykłego ID Użytkownika, lecz będziesz musiał ustanowić osobne hasło. Pstępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie Zakładanie konta.
    Należy pamiętać, że jest to program testowy, więc czasem mogą pojawić się problemy lub oprogramowanie może nie być dostępne. Jeżeli masz jakiekolwiek sugestie dotyczące naszych nowych funkcji (w szczególności jeśli natrafisz na problemy), napisz na adres support@testpokerstars.com.
  • Jaki jest związek PokerStars z Full Tilt Poker?
  • W 2012 roku spółka Rational Group – właściciel i operator PokerStars – nabyła aktywa Full Tilt Poker. Serwis ten działa teraz zupełnie niezależnie od Poker Stars, oferuje inne gry i jest osobno zarządzany. Gracze Full Tilt Poker posiadają też oddzielne konta.
  • Czy mogę grać zarówno na Full Tilt Poker, jak i na PokerStars?
  • Tak. Zezwalają na to przepisy regulujące działalność obu serwisów, które mogą jednak ograniczyć ogólną dostępność witryny lub indywidualnych kont.
  • Czy można przelewać środki pomiędzy serwisami Full Tilt Poker i PokerStars?
  • Tak, można to robić po dokonaniu powiązania swojego konta na PokerStars z kontem na Full Tilt Poker.

Więcej informacji na temat prowadzenia kont Full Tilt Poker, powiązania kont i transferu środków pomiędzy serwisami znajdziesz na stronie poświęconej związkom pomiędzy PokerStars a Full Tilt Poker.

Gra w pokera:

  • Co się stanie, jeśli stracę połączenie w środku rozdania?
  • Czasami się zdarza, że z przyczyn leżących poza kontrolą naszych graczy są oni niezdolni do wykonania ruchu w rozdaniu na czas. W serwisie PokerStars w grze stolikowej (nie w turnieju) gracz ma przydzielone 25 sekund na podjęcie decyzji o zagraniu w przypadku gier z ustalonym limitem oraz 35 sekund w przypadku gier z limitem równym puli i bez limitu obstawiania. Gdy na działanie pozostaje 15 sekund, w polu czatu wyświetlany jest komunikat ostrzegawczy. Jeśli nastąpiło rozłączenie i gracz wrócił przed upływem przysługującego mu czasu, otrzymuje przynajmniej 10 sekund na działanie. Mniej czasu przyznawane jest przy szybkich stołach oznaczonych jako „fast”.

    Jeśli gracz nie wykona żadnego działania w ramach przydzielonego czasu, gdy jest połączony, rozdanie zostanie zakończone przez system zarzuceniem jego kart.

    W niektórych grach, w zależności od sytuacji, przydzielony może zostać dodatkowy czas na działanie. Ilość dodatkowego czasu, różni się w zależności od odmiany gry, lecz zawsze służy tej samej zasadzie – gdy gracz podejmuje decyzję w rozdaniu z dużą pulą, otrzymuje więcej czasu na ponowne połączenie w przypadku rozłączenia.

    Informujemy, że w turniejach zazwyczaj nie jest przyznawany dodatkowy czas w przypadku rozłączenia. Aby dowiedzieć się więcej o postępowaniu w przypadku rozłączenia z serwerem w grze turniejowej, odwiedź stronę Reguły turniejów, a w szczególności zwróć uwagę na punkt 18 (Rozłączenia i status „poza grą”).
  • Co się stanie, jeśli w trakcie gry nastąpi awaria systemu?
  • W mało prawdopodobnym przypadku awarii serwera, która sprawi, że rozdanie nie będzie mogło zostać zakończone, wszystkie niedokończone rozdania (w turniejach i grach stolikowych) zostaną przywrócone i cofnięte do początku, jakby wcale nie zostały rozegrane. Ilość żetonów poszczególnych graczy zostanie przywrócona do stanu z początku rozdania.
  • Gra pokerowa, w której chcę wziąć udział, jest już całkowicie obsadzona. Co zrobić?
  • Jeśli wszystkie miejsca przy stole są już zajęte, możesz dołączyć do listy oczekujących. Gdy miejsce się zwolni, osoba znajdująca się na liście najwyżej jako pierwsza będzie mogła je zająć lub z niego zrezygnować.

    Inną możliwością jest zajęcie miejsca przy pustym stole takiego samego typu na danych stawkach. Często puste stoły szybko się zapełniają, gdy pierwszy gracz zajmie miejsce.
  • Jakie jest minimalne wpisowe?
  • Minimalne wpisowe dla gier Fixed Limit jest dziesięciokrotnością małego zakładu w danej grze (zakład obowiązujący w dwóch pierwszych turach licytacji). Na przykład, przy stole $10/$20 minimalne wpisowe wynosi $100.

    W grach No Limit i Pot Limit PokerStars oferuje różne zakresy wpisowego dla różnych stołów. Standardowo maksymalne wpisowe wynosi 100 dużych ciemnych, a minimalne: 20, 30 lub 40 dużych ciemnych. Stoły oznaczone jako „short” i „CAP” obejmują wpisowe zamknięte w zakresie 20-50 dużych ciemnych. Z kolei stoły oznaczone jako „deep” obejmują 100-250 dużych ciemnych.
  • Co to jest prowizja (rake)? Ile wynosi prowizja w serwisie PokerStars?
  • Serwis PokerStars jest internetowym poker roomem, a nie kasynem. Oznacza to, że nigdy nie grasz w pokera przeciw firmie, a wyłącznie przeciwko innym graczom. Serwis PokerStars zarabia na opłacie za organizację gry, pobierając „prowizję”, którą stanowi niewielka kwota z każdej puli w grze stolikowej. Ta opłata nigdy nie przekracza 5 USD. Przy niższych stawkach serwis PokerStars pobiera mniejszą opłatę. Dokładne informacje na ich temat można znaleźć na stronie poświęconej prowizjom.

    W turniejach nie jest pobierana prowizja „od puli”, natomiast wnosi się jednorazową opłatę przed rozpoczęciem turnieju. W przypadku niektórych turniejów nie jest pobierana żadna opłata.
  • Skąd mam wiedzieć, ile pieniędzy jest aktualnie w puli?
  • Przy każdym stole w serwisie PokerStars pełna kwota puli, obejmująca wszystkie bieżące zakłady, jest zawsze wyświetlana na górze stołu nad tacą z żetonami lub nad przyciskiem „Opcje”. Ponadto na końcu każdej rundy licytacji wszystkie zakłady są zbierane na środku stołu i przeliczane na żetony o wyższym nominale, aby łatwo było zobaczyć łączną wartość puli.
  • Czy oprogramowanie pozwala na ukrycie wygrywającego układu?
  • Nie. Jeśli wytrwasz w rozdaniu do momentu porównania kart i będziesz mieć wygrywający układ, Twoje karty zostaną zawsze pokazane automatycznie. Ta funkcja chroni przed przypadkowym odrzuceniem wygrywających kart.
  • Jak uzyskać zapis przebiegu rozdania? I dla ilu rozdań jest to możliwe?
  • Kliknij na tacę z żetonami i wybierz opcję „Historia rozdań na e-mail”. Możesz wygenerować 200 ostatnich rozdań, zapis z wybranego okresu, wszystkie rozdania rozegrane w danym turnieju lub tylko dowolne, konkretne rozdanie. Należy jednak pamiętać, że nie archiwizujemy historii rozdań w turniejach na wirtualne pieniądze ani we freerollach, a w związku z tym nie są one dostępne.

    Zapis rozdań można również wygenerować w lobby PokerStars. W menu „Żądania” trzeba wybrać opcję „Historia Rozdań”.
    Przy wszystkich stołach oferujemy również „Natychmiastową Historię Rozdań”, pozwalającą na szybkie przypomnienie (nawet w grach na wirtualne pieniądze i freerollach) ostatnich rozdań. Aby uruchomić tę funkcję, kliknij na numery rozdań, znajdujące się w lewym górnym rogu okna każdego stołu. Otworzy się okienko, w którym ujrzysz tekstową wersję przebiegu rozdania. Kliknięcie na „Opcje” pozwoli Ci zapisać swoją natychmiastową historię rozdań do pliku. Innym sposobem jej uzyskania jest kliknięcie na tacę z żetonami lub przycisk „Opcje” na górze stołu i kliknięcie na „Natychmiastową Historię Rozdań”.

    W oknie tym przycisk „Wizualizacja” pozwala obejrzeć animiwaną powtórkę danego rozdania w osobnym oknie. Można ją też uruchomić, wciskając czerwony przycisk znajdujący się przy numerze rozdania w lewym górnym rogu okna stołu.
  • Jak mogę uzyskać statystyki swojej gry?
  • Kliknij na tacę z żetonami i wybierz opcję „Zażądaj statystyk”. Można uzyskać statystyki dotyczące dowolnej liczby rozegranych ostatnio rozdań, a nawet zapisy dla swojego konta za cały czas grania!

    Statystyki można wygenerować również w lobby PokerStars. Z menu „Żądania” wybierz opcję „Statystyki”. Informujemy, że niedostępne są statystyki z gier na wirtualne pieniądze, ponieważ ich nie archiwizujemy.
  • Co to są punkty FPP? Jak mogę ich używać?
  • FPP (Frequent Player Points) są to punkty w programie lojalnościowym, które można zdobywać, grając na pieniądze w naszym serwisie pokerowym. Możesz płacić nimi w Sklepie VIP PokerStars. Są też one wykorzystywane w różnych promocjach i wiążą się z programem Klub VIP. Dotychczas promocje takie obejmowały, przykładowo, możliwość zdobycia pakietów wyjazdowych na liczne turnieje na żywo, w tym PokerStars Caribbean Adventure (PCA), European Poker Tour (EPT) czy Latin American Poker Tour (LAPT), a także nasze internetowe mistrzostwa, jak World Championship of Online Poker (WCOOP) czy Spring Championship of Online Poker (SCOOP). Więcej informacji o punktach FPP i sposobach ich zdobywania można znaleźć na stronie poświęconej Klubowi VIP PokerStars.
  • Widzę małą literę „N” pod awaratami niektórych graczy. Co to jest?
  • Oznacza to, że utworzyłeś niegdyś notatkę na temat tego gracza i możesz ją obejrzeć. Możesz też dzielić przeciwników na kategorie oznaczane różnymi kolorami! Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie poświęconej Notatkom.
  • Czy mogę grać przy tym samym stole co mój kolega?
  • Tak. W PokerStars cieszymy się, gdy przyjaciele, krewni oraz znajomi grają przy tym samym stole. Jednakże pod warunkiem, że grają przeciwko sobie w ten sam sposób, jak przeciwko innym rywalom, nie dzielą się żadnymi informacjami o kartach i nie grają w zmowie (jakiekolwiek zmowy są całkowicie zabronione).

    Jeżeli zawarłeś umowę ze swoim przyjacielem o podziale bankrolla, stawek lub zysków, to nie możesz grać przy tym samy stole co on w grach stolikowych i nie możecie uczestniczyć w tym samym turnieju Sit & Go.

    Gracze mieszkający w tym samym domu, bez względu na pokrewieństwo, nie mogą grać przy tym samy stole w grach stolikowych i uczestniczyć w tym samym turnieju Sit & Go. W niektórych przypadkach restrykcje zostaną nałożone automatycznie przez oprogramowanie.

Rozmowy w czasie gry (czat)

  • Jakie zasady obowiazują uczestników czatu?
  • Niektóre formy i tematy wypowiedzi są niedozwolone w serwisie PokerStars. Gracze zaangażowani w obraźliwe rozmowy mogą otrzymać ostrzeżenie, zostać pozbawieni swoich uprawnień do korzystania z czatu lub zostać ukarani w inny dozwolony prawnie sposób i/lub zgodnie z Regulaminem Serwisu. Gracze mogą korzystać z funkcji czatu według własnego uznania z zastosowaniem się do zasad korzystania z czatu oraz Umowy dla Użytkowników.

    Rozmowy niedozwolone w serwisie PokerStars obejmują (między innymi):

    Wulgaryzmy/obelgi: W naszych oknach czatu nie zezwalamy na rozmowy obelżywe, wulgarne, rasistowskie i obraźliwe. Dysponujemy funkcją zastępowania pewnych wulgaryzmów znakami gwiazdki. Zablokowanie słowa jest równoznaczne z uznaniem go za nieakceptowane w naszym serwisie. Gracze próbujący ominąć ten filtr mogą otrzymać ostrzeżenie lub zawieszenie możliwości rozmawiania.


    Żebranie/nagabywanie: Nie pozwalamy graczom na błaganie lub żebranie o żetony (ani odpowiadające wirtualnym pieniądzom, ani odpowiadające prawdziwym pieniądzom). W żadnej grze pokerowej i nigdy nie pozwalamy na nagabywanie. Istnieją narzędzia zapobiegające wielu ich przypadkom.

    Sprzedaż wirtualnych żetonów: Gracze nie mogą się angażować w żadne dyskusje dotyczące sprzedaży żetonów symbolizujących wirtualne pieniądze na PokerStars, w ramach udostępnianych przez nas narzędzi do rozmów. Wszelkie takie dyskusje, łącznie z ofertą kupna lub sprzedaży wirtualnych pieniędzy w ramach rozmów w serwisie PokerStars, stanowią podstawę do ostrzeżenia lub wykluczenia z gier lub czatu.

    Zalewanie wiadomościami: Wysyłanie wielu wiadomości w oknie rozmów z dużą częstotliwością w celu jego zapchania jest zabronione.

    Rozmowa w języku innym niż angielski: Zdajemy sobie sprawę, że mamy graczy z całego świata i że dla wielu z nich angielski nie jest językiem ojczystym. Jednak obecnie obowiązuje u nas zasada, że jest on jedynym językiem, którego można używać w rozmowach przy większości stołów w serwisie PokerStars. Nieliczne stoły oraz niektóre turnieje lokalne dopuszczają używanie języka ojczystego oraz angielskiego. Takie stoły będą zawsze wyraźnie oznaczone. Jeśli nie odpowiada Ci, że gracze w nich nie rozmawiają po angielsku, prosimy nie dołączać do takich stołów i nie rejestrować się do takich turniejów.

    Użytek komercyjny: Wykorzystwanie czatu w celach komercyjnych jest surowo zabronione i zakaz ten obejmuje m.in. wypowiedzi promujące inne usługi lub produkty innych osób/firm niż PokerStars.

    Złośliwe/napastliwe zachowanie: Jakiekolwiek złośliwe lub nieetyczne zachowania na czacie,  m.in. zmowy, oszustwa, spam i/lub nękanie, są surowo zabronione. Użytkownikom nie wolno wygłaszać na temat PokerStars opinii nieprawdziwych lub takich, które mogłyby być uznane za niepochlebne lub krytyczne. Użytkownicy powinni mieć na względzie uczucia innych graczy i pracowników PokerStars oraz moderatorów czatu oraz zachowywać się w sposób pełen szacunku.

    Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem poker roomu.
  • Co mam zrobić, jeśli ktoś łamie zasady prowadzenia rozmów?
  • Przy wszystkich otwartych stołach w serwisie PokerStars możesz skontaktować się z Moderatorem Czatu, który pojawi sie przy stole, aby rozwiązać problem. Aby poprosić o pomoc moderatora, kliknij na tacę z żetonami lub przycisk „Opcje” i wybierz pozycję „Wezwij Moderatora”. Informujemy, że Moderatorzy Czatu rozwiązują jedynie problemy związane z rozmowami przy stole. Inne sprawy należy zgłaszać, wysyłając e-mail na adres support@pokerstars.eu.

    Jeżeli przycisk „Wezwij Moderatora” nie jest dostępny przy Twoim stole, wszelkie tego typu nadużycia zgłoś na adres support@pokerstars.eu.

    Zachęcamy graczy, by byli naszymi oczami i uszami. Wasza współpraca jest istotnym elementem umożliwiającym zapewnienie wszystkim w serwisie PokerStars dobrej zabawy. Nie należy angażować się w odwetowe wypowiedzi — spowoduje to najprawdopodobniej blokadę czatu obu graczy.

    Możesz zablokować przysyłanie wiadomości od konkretnego gracza, klikając prawym przyciskiem myszy ikonę tego gracza i wybierając opcję „Blokuj czat”.

    Zasady korzystania z czatu generalnie nie są egzekwowane w prywatnych grach Home Games.

Obrazy/awatary:

  • Jak mogę dodać obrazek do swojego profilu?
  • W menu „Konto” w lobby PokerStars znajdź opcję „Wybierz/zmień awatar”. Wciśnij przycisk „Wybierz awatar” i na twardym dysku swojego komputera znajdź obraz, który ma być wczytany. Niedozwolone są obrazy obsceniczne czy w inny sposób niestosowne oraz takie, które zawierają adres URL. W związku z tym awatary podlegają kontroli i po przesłaniu nie będą przez kilka dni wyświetlane na koncie użytkownika. Więcej informacji o obrazkach i sposobie pobierania ich z Internetu w celu użycia na swoim koncie w serwisie PokerStars można znaleźć na osobnej stronie.
  • Obrazki przy stole rozpraszają mnie. Jak mam je wyłączyć?
  • W menu „Opcje” w lobby PokerStars odhacz pozycję „Pokazuj Awatary”. Spowoduje to wyłączenie grafik podczas kolejnego uczestnictwa w grze lub przyglądania się jej. Obrazki można w dowolnej chwili włączyć, ponownie zaznaczając opcję „Pokazuj Awatary”.

    Możesz również zablokować obrazek konkretnego gracza, klikając prawym przyciskiem myszy na ikonę tego gracza i wybierając opcję „Blokuj Awatar”.
  • Wybrany obrazek przestał mi się podobać. Czy mogę go zmienić?
  • Tak, można go zmienić, wybierając w menu „Konto” opcję „Wybierz/zmień Awatar”. Jednak obrazek wolno zmienić tylko raz, więc zalecamy dokładne rozważenie swojego wyboru.

Uczciwość gier:

  • Jak zapewniacie uczciwość waszych gier?
  • W serwisie PokerStars uważamy zabezpieczenia gier za najwyższy priorytet. W celu zapewnienia, że uczciwość naszych gier nie zostanie naruszona, korzystamy z najnowszych technologii w tej branży. Szczegółowy opis można znaleźć na stronie poświęconej Uczciwości gry. W razie ewentualnych dalszych pytań po prostu skontaktuj się z nami.
  • Czy w serwisie PokerStars grają podstawione osoby lub gracze automatyczni?
  • Na PokerStars nie korzystamy z robotów. Nie zatrudniamy też żadnych osób do gry w naszym serwisie.
  • Czy pracownicy serwisu mogą grać na PokerStars?
  • Nie. Żaden pracownik ani współpracownik PokerStars mający dostęp do wewnętrznych danych (informacji o graczach, ukrytych historii rozdań itp.) nie może grać w serwisie. Ma to na celu zapobieżenie ewentualnym nadużyciom. Co więcej, najbliżsi krewni tych osób również nie mogą grać w serwisie PokerStars.
  • Widzę wielu znanych graczy (takich jak Chris Moneymaker, Daniel Negreanu czy Liv Boeree) reprezentujących PokerStars w licznych turniejach pokerowych i grających weekendowe mecze jeden-na-jednego przeciwko zwycięzcy cotygodniowego rankingu turniejowego. Są oni ewidentnie powiązani z serwisem PokerStars. Dlaczego mogą grać w pokera na prawdziwe pieniądze (również w turniejach) na PokerStars?
  • Te osoby (i wszyscy członkowie Teamu PokerStars Pro) zostały zaangażowane przez serwis PokerStars do reprezentowania nas w turniejach pokerowych na całym świecie. Grają oni również w serwisie PokerStars, ponieważ wielu graczy prosiło o zapewnienie im możliwości zagrania w pokera przeciwko znanym graczom. Osoby te nie mają absolutnie żadnego dostępu do jakichkolwiek dodatkowych informacji w porównaniu z wszelkimi innymi graczami PokerStars. Są oni wyraźnie oznaczeni i to od gracza zależy, czy chce grać z nimi przy jednym stole, czy też nie.

    Ci gracze nie muszą rozegrać żadnej ustalonej liczby godzin w serwisie PokerStars i ich wynagrodzenie nie zależy od tego. Co więcej, w grach stolikowych i turniejach w serwisie PokerStars członkowie Teamu biorą udział za własne pieniądze — z wyjątkiem cotygodniowego meczu jeden-na-jednego i innych podobnych promocyjnych turniejów. Serwis PokerStars nie ma żadnych ukrytych interesów w tym, czy wygrają oni te mecze, czy też nie.

Turnieje pokerowe:

  • Gdzie mogę zobaczyć nadchodzące turnieje pokerowe?
  • Nadchodzące turnieje pokerowe można zobaczyć w zakładce „Turnieje” w głównym lobby PokerStars. Zostaną wyświetlone „trwające” i ostatnio „zakończone” turnieje pokerowe, a także te, które wkrótce się rozpoczną – oznaczone jako „rejestracja” lub „ogłoszony”. Aby uzyskać więcej informacji, zaznacz dowolny turniej, klikając na niego, a następnie wejdź w lobby turnieju.
  • Jak się zarejestrować do turnieju pokerowego?
  • Jeśli turniej pokerowy znajduje się w stanie „Rejestracja” lub „Późna rejestracja”, zaznacz ten turniej, klikając na niego, a następnie wciśnij przycisk „Lobby turniejowe”. Po wyświetleniu lobby, kliknij „Zarejestruj”. Na tym etapie trzeba się zalogować, jeśli wcześniej się tego nie zrobiło.

    Szczegółowe instrukcje można znaleźć na stronie Gra w turniejach serwisu PokerStars.
  • Czy mogę jednocześnie grać przy wielu stołach?
  • Tak, bez problemu możesz grać jednocześnie przy kilku stołach i w kilku turniejach. Dla wielu graczy to właśnie jest największą zaletą gry przez Internet. Uczciwość wobec innych graczy wymaga jednak, by nie spowalniać gry i wykonywać ruch od razu, gdy nadchodzi Twoja kolej przy każdym ze stołów, przy których siedzisz. Aktualny limit dla gier stolikowych na PokerStars wynosi 24, natomiast nie ma żadnych ograniczej odnośnie liczby turniejów, w których możesz brać jednocześnie udział.
  • Kilka dni temu grałem w turnieju pokerowym, a informacje nie są już wyświetlane w lobby. Jak je uzyskać?
  • W menu Żądania w lobby PokerStars wybierz opcję „Historia turniejów”. Można wybrać dowolną liczbę ostatnich turniejów, w których brało się udział, lub dowolny konkretny turniej pokerowy.
  • Czy jeśli w trakcie turnieju pokerowego będę mieć trudną decyzję do podjęcia, czy mogę poprosić o dodatkowy czas?
  • Każdy gracz na początku turnieju otrzymuje „bank czasu”. Jeśli w danej chwili ktoś potrzebuje więcej czasu na podjęcie decyzji, niż przewiduje norma, może go pobrać ze swojego zapasu, a jego ilość będzie zmniejszać się w miarę zużywania go przez gracza w trakcie danej gry. Aby skorzystać z dodatkowego czasu, wciśnij przycisk CZAS wyświetlany po otrzymaniu pierwszego ostrzeżenia w oknie czatu. Informujemy, że po wykorzystaniu dostępnego zapasu czasu, nie może on zostać przywrócony, ani automatycznie, ani przez obsługę serwisu PokerStars. Prosimy o rozsądne używanie swojego banku czasu.
  • Co się stanie, jeśli trzeba będzie anulować turniej?
  • Gdy turniej pokerowy musi zostać anulowany z powodu awarii serwera lub jakichś innych powodów, gracze otrzymają rekompensatę zgodnie z zasadami anulowania turnieju pokerowego serwisu PokerStars.
  • Zakwalifikowałem się do turnieju, w którym nie mogę zagrać. Co mam zrobić?
  • To zależy od rodzaju turnieju:

Gra na wirtualne pieniądze:

  • Czy mogę od razu zacząć grać w pokera w serwisie PokerStars?
  • Oczywiście! Zainstaluj bezpłatne oprogramowanie PokerStars i od razu zacznij grać. Nasz łatwy do pobrania program umożliwi Ci grę już za kilka minut!
  • Ile wirtualnych żetonów otrzymam na początku? Co się stanie, jak mi się skończą?
  • Na początek otrzymasz 1000 wirtualnych żetonów. Jeśli jednak w dowolnej chwili ilość żetonów spadnie poniżej 100, po prostu kliknij na tacę z żetonami i wybierz opcję „Dodaj więcej żetonów...”

    Ta funkcja ma na celu uzupełnienie żetonów gracza, który w dozwolony sposób przegrał swoje zasoby. Otrzymywany 1000 żetonów przeznaczony jest wyłącznie dla danego gracza. Dobieranie żetonów w innym celu jest zabronione. Środki takie podlegają konfiskacie.

    Pamiętaj, że możesz dobierać wirtualne pieniądze jedynie trzy razy na godzinę. Zasada ta służy zapewnieniu bardziej „poważnej” gry. Jeśli wykorzystasz wszystkie trzy uzupełnienia, będziesz musiał poczekać do kolejnej godziny, aby dostać więcej żetonów.
  • Jak rozpoznać stoły do gry w pokera na wirtualne pieniądze?
  • Stoły do gry w pokera na wirtualne pieniądze można rozpoznać dzięki nazwie rozpoczynającej się od słowa Fun. Dla niektórych odmian gry (Hold’em i Omaha) stoły te mają osobną zakładkę: „Wirtualne pieniądze”. W innych wypadkach znajdują się one u dołu listy stołów, pod grami na prawdziwe pieniądze. Jeśli ich nie widać, prawdopodobnie oznacza to, że celowo lub przypadkiem zablokowałeś ich wyświetlanie. Sprawdź ustawienia filtrów gier.

Gra na prawdziwe pieniądze:

  • Czy mogę grać na pieniądze?
  • Oczywiście! Jeśli nie chcesz, nie musisz tego robić, ale masz taką możliwość, ponieważ oferujemy szeroki wachlarz gier stolikowych i turniejów za pieniądze. Jednak najpierw musisz wpłacić na swoje konto środki na grę.

    Dostępne metody depozytu różnią się w zależności od kraju, w którym się mieszka. Dokładne informacje na ich temat znajdziesz na stronie poświęconej transakcjom finansowym. Pamiętaj, że w niektórych miejscach prawo nie zezwala na grę na pieniądze.
  • Dlaczego moja karta kredytowa jest odrzucana i co mogę z tym zrobić?
  • Wiele banków stosuje zasady uniemożliwiające grę w pokera przez Internet, uważając, że wiążą się ze zbyt dużym ryzykiem. Możesz skontaktować się ze swoim bankiem w tej sprawie.

    Oferujemy też wiele innych bezpiecznych metod płatności. Odwiedź naszą stronę poświęconej grze w pokera na prawdziwe pieniądze, aby dowiedzieć się więcej. Jeżeli potrzebujesz pomocy przy dokonywaniu wpłaty, wyślij email na adres Działu Pomocy Depozytowej – dad@pokerstars.eu. Informujemy, że ta usługa może nie być dostępna dla wszystkich krajów lub wersji językowych.
  • Czy PokerStars w jakichkolwiek okolicznościach prosi o przesłanie danych karty kredytowej mailem?
  • Nie, PokerStars nie wymaga przesyłania szczegółowych danych karty mailem. Użytkownicy nigdy nie powinni wysyłać tą drogą całego numeru karty ani 3-cyfrowego kodu bezpieczeństwa.
  • Czy mogę przelać pieniądze innemu użytkownikowi lub otrzymać środki od kogoś innego?
  • Tak. Aby przelać prawdziwe pieniądze w serwisie PokerStars, w głównym lobby wejdź w menu „Żądania”, a następnie wybierz „Transfer środków”. Transfery muszą zostać zatwierdzone przez Dział Bezpieczeństwa, co może zająć trochę czasu. W niektórych przypadkach wymagane będzie potwierdzenie lub dostarczenie dodatkowych informacji. W niektórych miejscach lokalne prawo nie zezwala na przekazywanie środków pomiędzy graczami.
  • Czy saldo mojego konta w serwisie PokerStars jest używane do pokrywania wydatków operacyjnych, czy też środki są przechowywane na oddzielnym koncie?
  • Serwis PokerStars z dumą informuje, że zgodnie z przepisami bankowymi salda wszystkich kont graczy są przechowywane na specjalnych kontach i nie są wykorzystywane do pokrywania żadnych wydatków operacyjnych firmy. Te specjalne konta są zarządzane przez jedną z czołowych europejskich grup oferujących usługi finansowe. Taka organizacja zapewnia, że serwis PokerStars może w każdej chwili zrealizować swoje zobowiązania w stosunku do graczy, i stanowi dodatkowe zabezpieczenie pieniędzy graczy.

Dlaczego warto wybrać PokerStars:

  • Dlaczego najlepiej grać w pokera online w serwisie PokerStars?
  • Serwis PokerStars jest dumny ze sposobów, jakie stosuje w celu zapewnienia jak najbezpieczniejszej i najprzyjemniejszej gry w pokera. Oznacza to zebranie możliwie najlepszego zespołu pracowników w każdym dziale, czy chodzi o rozwój oprogramowania, obsługę klienta, czy też zapewnianie uczciwości gier. Właśnie to zaangażowanie sprawia, że jesteśmy wiodącym serwisem pokerowym na świecie z największą ofertą gier stolikowych i turniejów.

    Ale nie musisz wierzyć nam na słowo. Zaloguj się do jednej z naszych gier na wirtualne pieniądze lub weź udział w dowolnym darmowym turnieju, w którym rozdajemy nagrody pieniężne warte tysiące dolarów. Przekonasz się sam, że serwis PokerStars jest najlepszym miejscem do gry w pokera w całej sieci!

PokerStars „Star Codes”:

  • Co to jest „Star Code”?
  • „Star Code” to rodzaj kodu używany w celu zgłoszenia swojego udziału w promocji i otrzymania bonusów, biletów turniejowych, specjalnych nagród dla VIP-ów i nie tylko. Należy go wpisać w oprogramowaniu PokerStars.
  • Skąd wziąć „Star Code”?
  • „Star Code” jest przyznawany wybranym graczom przy zamkniętych promocjach. Jeśli przysługuje Ci „Star Code” od PokerStars, prześlemy Ci go mailem, SMS-em lub przez wyskakujące okienko w oprogramowaniu PokerStars.
    Jednak jeżeli zrezygnowałeś z otrzymywania od nas informacji marketingowych, możesz nie dostawać komunikatów zawierających takie kody.
  • Posiadam „Star Code”. Jak go wykorzystać?
  • Musisz zalogować się na swoje konto PokerStars.

    Użytkownicy komputerów stacjonarnych: Wejdź w „Konto” > „Wpisz Star Code”, co spowoduje otwarcie okna, w którym można wpisać posiadany kod.

    Użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem iOS (iPhone©, iPad©, iPod Touch©): Naciśnij przycisk „Więcjej” w dolnej części aplikacji. W menu „Konto” wybierz opcję „Wpisz Star Code” – wyświetli się okno, w którym możesz wprowadzić kod.

    Użytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android™: Wejdź do rozszerzonego menu, wybierz „Więcej” > „Konto” > „Wpisz Star Code” – wyświetli się okno, w którym możesz wprowadzić kod.
  • Wpisałem swój „Star Code”. Skąd mam wiedzieć, czy zadziałał?
  • W ciągu kilku minut powinno wyskoczyć okienko z potwierdzeniem, że Twój „Star Code” zadziałał.
  • Mam więcej niż jeden „Star Code”. Czy mogę wykorzystać wszystkie posiadane kody?
  • Niektóre kody można łączyć. Jeśli przysługuje Ci kilka ofert, dostaniesz od nas komunikaty z różnymi „Star Codes” wraz z wyjaśnieniami.
  • Wpisałem kod, ale nie dostałem potwierdzenia jego akceptacji. Co powinienem zrobić? Czy mogę jakoś inaczej sprawdzić, czy otrzymałem bonus lub bilet?
  • Bądź cierpliwy i nie wpisuj kodu ponownie. Kiedy system jest obciążony, przetwarzanie kodów może zająć nieco więcej czasu. Jeśli minie ponad 30 minut, a Ty nadal nie dostaniesz potwierdzenia lub pojawią się inne problemy ze „Star Code”, by uzyskać pomoc, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta (support@pokerstars.eu).

    Informacje o Twoich bonusach znajdują się zawsze w oknie: „Kasjer” -> „Status bonusu”. Wejściówki do turniejów znajdziesz, natomiast, w menu: „Żądania” -> „Bilety turniejowe”.
  • Dostałem „Star Code”.  Jak długo będzie aktywny?
  • Zwykle „Star Code” musi być wykorzystany w określonych ramach czasowych. Będziemy Was informować o okresie ważności kodów w przesyłanych komunikatach.

Dział obsługi klienta:

Masz pytanie, którego tu nie uwzględniliśmy? Nasz Dział Obsługi Klienta czeka na Wasze pytania 24 godziny na dobę. Wyślij nam wiadomość e-mail na adres: support@pokerstars.eu.

JESTEŚ NOWYM GRACZEM? POBIERZ DARMOWE OPROGRAMOWANIE DO GRY

By zacząć grać, wystarczy pobrać darmowy program PokerStars. Ściągnięcie go jest proste.

Play Poker

Dowiedz się, jak pobrać program do gry.

Promocje i oferty

Special Offers

Na PokerStars specjalne oferty dostepne sa przez caly rok: nagrody pieniezne, wejsciówki do turniejów i wiele innych.


Jak sie gra w pokera

How to Play Poker

Tutaj znajdziesz zasady gry, porady dla poczatkujacych i zaawansowane strategie.


Gra na pieniądze

Real Money

Zleć pierwszą wpłatę na swoje konto i zacznij grać na PokerStars. Transakcje są szybkie i bezpieczne.