Play Poker | Free Download

Konta graczy – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Dział Obsługi Klienta

  • Mam pytanie dotyczące PokerStars. Gdzie je kierować?
  • Nie ma problemu – obsługa klienta jest u nas dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku!

    Zawsze możesz się z nami skontaktować, wysyłając e-mail na adres [email protected]. Na wiele pytań możesz znaleźć odpowiedzi w poniższym FAQ, ale zawsze z przyjemnością Ci pomożemy, jeśli skontaktujesz się z nami, korzystając z następującej funkcji w naszym oprogramowaniu:



    Jesteśmy tu, by Ci pomóc!

    Żebyśmy mogli jak najlepiej odpowiedzieć na Twoje potrzeby, prosimy o kontaktowanie się z nami za pośrednictwem adresu email zarejestrowanego na Twoim koncie PokerStars – jeśli go znasz. To daje nam wgląd w historię Twojego konta i pozwala sprawdzić, co powoduje ewentualne problemy. Dzięki takiej weryfikacji tylko Ty osobiście możesz uzyskać informacje na temat swojego konta.

    Jeśli nie wiesz, jaki adres zarejestrowałeś na swoim koncie, wejdź w menu „Konto” -> „Edytuj konto” -> „Zmień adres e-mail” w lobby PokerStars, a wyświetli się Twój obecnie zarejestrowany adres.



    Jeśli adres e-mail na Twoim koncie PokerStars jest stary, nieważny lub niepoprawnie zapisany, zalecamy jego zmianę. Można jej dokonać, wchodząc w tę samą opcję – „Zmień adres e-mail” (po zmianie adresu patrz: „Weryfikacja adresu e-mail”).

    Jeśli w ogóle nie masz dostępu do swojego konta PokerStars, w wiadomości wysyłanej na adres [email protected] zamieść następujące dane oraz opis zaistniałego problemu:


    Jeśli Twoje pytanie dotyczy problemów technicznych, przypuszczalnie będziemy musieli przeanalizować Twoje pliki logowania na PokerStars. Instrukcje dotyczące ich wygenerowania i przesłania do nas znajdziesz w sekcji poświęconej problemom zpołączeniem w FAQ odnośnie oprogramowania.

    Jak zawsze, [email protected] służy pomocą!

Zapomniałem hasła

  • Zapomniałem hasła. Czy mogę otworzyć nowe konto?
  • Nie. Z powodu zapewnienia uczciwości gier i ochrony bezpieczeństwa kont graczy dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta PokerStars. Zamiast zakładać nowe konto, zastosuj się do instrukcji, które znajdziesz poniżej.
  • Zapomniałem hasła. Jak wygenerować nowe?
  • PokerStars jest wyposażone w funkcję, która pomaga graczom w takiej sytuacji. Kiedy otworzysz program PokerStars (nie stronę internetową!), zastosuj się do następujących instrukcji:

Jeśli ZAMIAST powyższego okienka zobaczysz informację o wystąpieniu jakiegoś błędu, wyślij na adres [email protected] wiadomość z kodem błędu lub całym komunikatem, który otrzymujesz, abyśmy mogli Ci pomóc. W swoim e-mailu załącz następujące dane (w tym stare/inne adresy mailowe – im więcej, tym lepiej!):

Zapomniałem ID Użytkownika

  • Zapomniałem ID Użytkownika. Czy mogę otworzyć nowe konto?
  • Nie. Z powodu zapewnienia uczciwości gier i ochrony bezpieczeństwa kont graczy dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta PokerStars. Zamiast zakładania nowego konta, zastosuj się do instrukcji, które znajdziesz poniżej.
  • Co powinienem zrobić, jeśli zapomniałem, jakie jest moje ID Użytkownika?
  • To się często zdarza i nie stanowi problemu. Ponieważ nie wolno Ci otwierać nowego konta, musisz odzyskać zapomniane ID Użytkownika. Zastosuj się do poniższych instrukcji:

    E-mail z ID Użytkownika przyjdzie do Ciebie w ciągu kilku minut. Jeśli tak się nie stanie, kliknij tutaj, by uzyskać dalsze instrukcje, gdyż prawdopodobnie wiadomość trafiła w Twojej skrzynce do folderu ze spamem/kosza.

Pamiętaj, jeśli utkniesz w dowolnym momencie, zawsze możesz zwrócić się do nas, pisząc na adres [email protected] – z przyjemnością będziemy Ci służyć pomocą! Żebyśmy mogli pomóc Ci od razu, w swojej wiadomości zamieść następujące informacje w tym stare/inne adresy mailowe – im więcej, tym lepiej!):

Awatary

  • Jak wczytać obrazek do profilu?
  • Jeśli nie wybrałeś zdjęcia przy zakładaniu konta lub jeśli jesteś niezadowolony z dokonanego wtedy wyboru, będziesz miał możliwość wczytania/zmiany awataru.

    Aby to uczynić, wejdź w menu „Konto” (w lewym górnym rogu lobby PokerStars) -> „Wybierz/Zmień awatar”:

  • Wczytałem zdjęcie, dlaczego nie widać go przy stołach?
  • Pamiętaj, że awatary nie są automatycznie dodawane do konta, gdyż PokerStars musi każdy obrazek przejrzeć i zaakceptować (lub odrzucić; o decyzji zostaniesz poinformowany mailem), zanim zostanie on dopuszczony do wyświetlania przy stołach. W ten sposób upewniamy się, że nie są one niestosowne lub obsceniczne, co nie jest mile widziane w naszym poker roomie, który stara się zapewnić użytkownikom przyjemną atmosferę gry.

    Proces zatwierdzania awataru może zająć około pięciu dni. Jeśli po upływie pięciu dni nadal nie widać Twojego zdjęcia przy stole, wyślij e-mail w tej sprawie na adres [email protected], a my sprawdzimy dlaczego.
  • Mój awatar jest już stary i chciałbym go zmienić, ale funkcja zmiany zdjęcia nie jest dostępna/podświetlona!
  • Funkcja awatarów jest na PokerStars dostępna po to, by gracze mogli rozpoznawać się nawzajem przy stołach. Gdyby można je było swobodnie zmieniać, cel ten nie zostałby osiągnięty.

    Jest to ogólnie obowiązująca u nas zasada, ale naszym priorytetem jest zadowolenie naszych graczy, jeśli więc od bardzo dawna masz to samo zdjęcie i bardzo zależy Ci na jego zmianie, wyślij e-mail w tej sprawie na adres [email protected]. Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić!

Problemy z połączeniem

  • Nie mogę połączyć się z serwerem, co powinienem zrobić?
  • Najpierw wyłącz swój komputer i wszystkie urządzenia sieciowe, potem uruchom wszystko ponownie i jeszcze raz spróbuj zalogować się na PokerStars.

    Jeśli to nie zadziała, sprawdź, czy data (łącznie z rokiem) i godzina w Twoim komputerze są poprawnie ustawione.

    Następnie, jeśli korzystasz z firewalla lub masz zainstalowane podobne oprogramowanie (np. proxy lub filtr sieciowy/kontrola rodzicielska), sprawdź w ustawieniach, czy zezwalają one na łączenie się PokerStars z Internetem.

    Jeśli i to nie pomoże, prześlij do nas dokładną treść informacji o błędzie, jaka się pojawia przy próbach uruchomienia programu. Daj nam też znać, jaki firewall lub oprogramowanie zabezpieczające jest zainstalowane na Twoim komputerze.

    Pomocne byłoby również przesłanie nam Twoich plików logowania do PokerStars, gdyż nasi Technicy będą z nich mogli wyczytać, co może być powodem problemów z połączeniem. Pliki te noszą nazwy: PokerStars.log.0, PokerStarsUpdate.log.0, PokerStarsCommunicate.log.0 (jeśli wszystkie są dostępne).

    Jeśli nie jesteś pewny, jak znaleźć pliki logowania w swoim komputerze lub jak je wysłać, instrukcje znajdziesz poniżej.
  • Jak wysłać pliki logowania? Gdzie mogę je znaleźć?
  • Jeśli korzystasz z Windowsa XP lub starszego (C:Program Files\PokerStars\):

    -pokerstars.log.0
    -pokerstars.log.1
    -pokerstarsupdate.log.0
    -pokerstarsupdate.log.1

    Znalezione pliki załącz do maila i prześlij na adres [email protected].


    Jeśli korzystasz z Windowsa Vista i Windowsa 7 (C:\Users\[username]\AppData\Local\PokerStars\):
    -pokerstars.log.0
    -pokerstars.log.1
    -pokerstarsupdate.log.0
    -pokerstarsupdate.log.1

    Znalezione pliki załącz do maila i prześlij na adres [email protected].

    eśli korzystasz z Mac OSX (Home\Library\Logs\PokerStars\):
    -pokerstars.log.0
    -pokerstars.log.1

    Znalezione pliki załącz do maila i prześlij na adres [email protected].
  • Ciągle rozłącza mnie podczas gry. Pomóżcie!
  • Jeśli Twoje połączenie jest słabe tylko w wypadku PokerStars lub masz do czynienia z długoterminowymi nawracającymi problemami z połączeniem, może to świadczyć o niestabilności Twojego połączenia, która nie ma znaczenia przy zwykłym przeglądaniu stron internetowych czy działaniu większości aplikacji, które nie wymagają takiej stabilności połączenia, jak PokerStars. Jesteśmy gotowi pomóc Ci zdiagnozować i rozwiązać ten problem, jednak w tym celu musimy otrzymać od Ciebie pewne informacje na temat Twojego systemu i połączenia. Najpierw jednak zapoznaj się z bardziej szczegółowymi opisami typowych źródeł problemów z połączeniem na stronie poświęconej FAQ technicznemu.

    Jeśli informacje z naszej strony nie pomogą Ci rozwiązać problemu, wyślij do nas wiadomość z wymienionymi poniżej danymi, a my postaramy się udzielić Ci pomocy.

    Potrzebne nam będą następujące informacje:

    System operacyjny (np. Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Mac OSX)
    Procesor (np. Pentium 4, 2.4 GHz)
    Ilość pamięci RAM (np. 512 MB, 1 GB, 2 GB)
    Rodzaj połączenia (np. Dial-Up, stałe łącze, DSL, satelitarne)
    Dostawca usług internetowych (nazwa firmy, która łączy Cię z siecią)
    Router/Modem (np. Dlink DI-624, Linksys WRTG54GS)

    Dane te wyślij na adres [email protected].

Weryfikacja adresu e-mail

  • Program informuje mnie, że muszę zweryfikować swój adres e-mail. O co chodzi? Jak zweryfikować ten adres?
  • Ze względów bezpieczeństwa wszystkie konta PokerStars muszą być powiązane ze zweryfikowanymi adresami mailowymi. Gdybyś musiał kiedyś odzyskać swoje ID Użytkownika i/lub hasło, kiedy do nas napiszesz, musimy mieć pewność, że o pomoc w uzyskaniu dostępu do konta zwraca się do nas jego właściciel.

    Podobnie, jeśli potrzebujesz informacji lub pomocy związanej ze swoim kontem, musimy wiedzieć, że osobiście się z nami komunikujesz i nikt inny nie podaje się za Ciebie. Dlatego właśnie dokonujemy weryfikacji adresu e-mail, by ważna korespondencja od PokerStars była prowadzona za jego pośrednictwem.

    Aby upewnić się, że poprawnie wpisałeś swój adres i że możemy bezpiecznie się z Tobą komunikować, wysyłamy do Ciebie kod weryfikacyjny na adres, który podałeś przy zakładaniu konta. To samo robimy przy każdej zmianie adresu email na Twoim koncie.

    A teraz: Jak zweryfikować swój adres e-mail?

Gratulacje – Twój adres został potwierdzony i możesz już cieszyć się grą na PokerStars! Pamiętaj, jeśli coś pójdzie nie tak, jak powinno, zawsze możesz poprosić nas o pomoc, pisząc na adres [email protected].

Gry na wirtualne pieniądze

  • Jak dostać więcej wirtualnych pieniędzy?
  • Kiedy łączna ilość Twoich wirtualnych żetonów spadnie poniżej 100, możesz otrzymać ich więcej trzy razy na godzinę. Na łączną kwotę składają się zarówno te żetony, które masz na koncie, jak i te przy stołach.

    Opcja ta dostępna jest tylko przy stołach do gry na wirtualne pieniądze dostępnych w zakładkach „Hold'em”, „Omaha”, „Stud” i „Inne” w oprogramowaniu do gry. W turnieju nie da się z niej skorzystać.

    Aby otrzymać więcej żetonów, otwórz dowolny z wymienionych powyżej stołów. Musi być to stół o wpisowym niższym niż 1000 (nie na wysokie stawki), przy którym jest dostępne jakieś wolne miejsce. Kliknij na nie, a stan Twojego konta automatycznie zostanie podniesiony do poziomu 1000. Na tym etapie możesz bądź wybrać kwotę, którą chcesz wziąć do stołu, bądź też odejść od stołu i poszukać innej gry, która Cię interesuje, np. turnieju za wirtualne pieniądze.

    Jeśli już siedzisz przy jakimś stole, możesz uzupełnić żetony, klikając na tacę z żetonami, a następnie wciskając przycisk „Dodaj więcej żetonów”. Możesz też po prostu kliknąć prawym przyciskiem myszy na swoim miejscu przy stole, by wywołać menu, które również pozwoli Ci uzupełnić konto.

    Zilustrowaliśmy to dla Ciebie tutaj.
  • W ilu turniejach Sit & Go na wirtualne pieniądze jednocześnie mogę brać udział? A co z grami stolikowymi?
  • Być może już wiesz, że łączna liczba gier Sit & Go, w których jednocześnie możesz brać udział, jest ograniczona.

    Dawniej niektórzy grający bardzo szybko użytkownicy rejestrowali się do wielu turniejów, kiedy tylko pojawiały się w systemie, co prowadziło do sytuacji, że nie byli w stanie sprawnie grać we wszystkich.

    Ponieważ ilość miejsc w tych grach jest ograniczona, takie zachowania sprawiały, że niektórym osobom w godzinach szczytu wręcz trudno było się zarejestrować do wybranego turnieju. Dlatego też wprowadziliśmy ograniczenie do trzech turniejów Sit & Go, dzięki czemu każdy gracz ma szansę znalezienia turnieju, w którym chce zagrać i zarejestrowania się do niego.

    Natomiast ilość gier stolikowych, przy których można jednocześnie grać, ograniczona jest do pięciu.

    Nie ma jednak żadnych ograniczeń w ilości turniejów wielostolikowych, w których możesz brać jednocześnie udział.
  • Czy istnieje jakieś ograniczenie ilości wirtualnych pieniędzy, które mogę zgromadzić?
  • Gracze mogą zgromadzić maksymalnie 20 milionów wirtualnych żetonów. Żetony te służą do gry „dla zabawy”, więc nie podsycamy rywalizacji pomiędzy graczami na wirtualne pieniądze o jak najwyższy stan konta. Gry te służą do ćwiczeń, więc zdobycie 20 milionów żetonów świadczy o tym, że najwyraźniej radzisz już sobie przy stołach całkiem nieźle. Jeśli osiągnąłeś już tę granicę, jesteśmy pod wrażeniem. Gratulacje!

    Stoły na prawdziwe pieniądze są dostępne na tak niskie stawki, jak $0,01/$0,02, a wpisowe do najtańszych turniejów wynosi zaledwie $0,02, więc nawet najniższa wpłata na konto ($10) zapewni Ci wiele godzin gry.

    Więcej informacji na temat gry na pieniądze znajdziecie na stronie poświęconej wpłatom i wypłatom.

    Jeśli zdecydujesz się na dokonanie wpłaty, pamiętaj o wpisaniu kodu „STARS600” zapewniającego otrzymanie bonusu wynoszącego 100% wpłaty – do kwoty $600. Więcej informacji na temat tej promocji i warunków uczestnictwa w niej znaleźć można na stronie poświęconej bonusowi PokerStars.

Turnieje

  • Jestem zarejestrowany do turnieju, ale nie mogę go znaleźć. Jak zobaczyć wszystkie turnieje, w których jestem zarejestrowany?
  • Program PokerStars jest wyposażony w interesującą Cię funkcję!

    Jeśli kiedykolwiek będziesz mieć problem ze znalezieniem lobby turnieju, do którego się zarejestrowałeś lub w którym grasz, by go namierzyć, wejdź w lobby PokerStars i wybierz kolejno:

    „Żądania” -> „Zarejestrowany do turniejów” (lub wciśnij jednocześnie Ctrl i R!)

    Zobaczysz wszystkie turnieje, do których się zarejestrowałeś. Wybierz dowolny z nich, a zostaniesz przeniesiony do jego lobby.
  • Nie mogę znaleźć określonego turnieju, mam tylko jego numer. Czy mogę znaleźć taki turniej?
  • Oczywiście! Wystarczy wejść w menu „Żądania” -> „Znajdź turniej” i wpisać tam numer turnieju. Znajdziesz się w lobby tego turnieju. Możesz też skorzystać ze skrótu klawiaturowego: Ctrl+T, by szybciej zyskać dostęp do tej funkcji.
  • Wielu graczy ma status „poza grą”, co psuje całą grę! Czy to dozwolone?
  • Korzystanie z opcji „poza grą” jest w turniejach w pełni dozwolone – i są ku temu rozsądne powody. Każdy uczestnik turnieju ma prawo, jeśli tylko chce, zrzucić karty w każdym rozdaniu, a opcja „poza grą” nie różni się niczym od stosowania takiej taktyki.

    Więcej informacji na ten temat znajdziesz, klikając na ten odnośnik.

Bezpieczeństwo gry

  • Jak działa tasowanie kart? Skąd mogę wiedzieć, że jest uczciwe i losowe?
  • Tasowanie kart na PokerStars zapewnia uczciwość gry. Kiedy talia zostanie przetasowana, kolejność kart jest ustalona i nie może ulec zmianie. Oprogramowanie, które tasuje i rozdaje karty, nie może kontrolować, kto wygra lub przegra rozdanie. Ono tylko rozdaje karty, a reszta zależy od samych graczy. Tasowanie i rozdawanie są w pełni losowe, zatem żaden gracz nie ma przewagi nad pozostałymi. Metody, które stosujemy, zapewniają całkowitą losowość i nieprzewidywalność kolejnych kart. Opis zasad ich działania możesz znaleźć na stronie:

    /poker/room/features/security/

    Zatrudniliśmy największą firmę konsultingową specjalizującą się w sprawdzaniu bezpieczeństwa i jakości oprogramowania - Cigital, by sprawdziła tasowanie i rozdawanie kart na PokerStars. Ich kontrola wykazała, że są one uczciwe i losowe. O analizie tej możesz przeczytać tutaj:

    /poker/rng/

    Jeśli masz jeszcze jakieś pytania odnośnie tasowania lub bezpieczeństwa naszego oprogramowania, nie wahaj się przesłać ich na adres [email protected]. Czystość gry jest podstawą naszego sukcesu i chętnie rozwiejemy Twoje wszelkie wątpliwości w tym względzie.

Archiwizacja rozdań

  • Jak zapisać przebieg swoich rozdań?
  • Zapisywanie historii rozdań jest dość proste – wystarczy wejść w lobby PokerStars i w menu „Opcje”, a następnie wybrać „Opcje natychmiastowej historii rozdań” (jeśli ta pozycja nie jest podświetlona, zajrzyj do umieszczonego poniżej działu poświęconego brakującym funkcjom):



    W oknie, które się pojawi, zaznacz pole „Zapisz moją historię rozdań” i kliknij OK – wszystkie Twoje rozdania będą zapisywane:



    Zwróć uwagę na opcję „Zmień folder”, która pozwoli Ci wybrać miejsce, gdzie będą się zapisywać Twoje rozdania. Jeśli, natomiast, wciśniesz przycisk „Otwórz folder”, zyskasz wgląd w miejsce, gdzie obecnie archiwizowane są Twoje rozdania. Okno to pozwala też na zmianę języka, w którym rozdania będą zapisywane i przechowywane na Twoim dysku.
  • Jak przejrzeć przebieg rozdania, które właśnie rozegrałem?/Co to jest „Natychmiastowa historia rozdań”?
  • Jeśli szybko chcesz zyskać wgląd w ostatnie rozdanie, możesz skorzystać z funkcji „Natychmiastowa historia rozdań”. Za jej pomocą możesz zobaczyć zapis rozdania bezpośrednio w oprogramowaniu PokerStars

    Aby skorzystać z tej funkcji, wystarczy siedzieć przy stole i kliknąć na widoczny w lewym górnym rogu link. Zobaczysz tam dwa odnośniki:

    Gra # 43354905099
    Poprzednia # 43354882636



    W osobnym oknie zobaczysz zapis ostatnich rozdań. Pamiętaj, że gdy zamkniesz oprogramowanie, rozdania te nie zostaną zapisane, chyba że sam zaznaczysz, że ma być inaczej. Informacje na temat archiwizowania rozdań na dysku znajdziesz powyżej w odpowiedzi na pytanie Jak zapisać przebieg swoich rozdań.
  • Czy mogę zobaczyć wizualizację/powtórkę rozdania, które właśnie rozegrałem?
  • Jasne!

    Nasz program wyposażony jest w funkcję pozwalającą na graficzne odzwierciedlenie przebiegu poprzedniego rozdania. Siedząc przy stole kliknij na widoczny w lewym górnym rogu czerwony przycisk.



    Otworzy się nowe okno, dając Ci możliwość obejrzenia powtórki rozdania.

Czat

  • Nie widzę niektórych/żadnych wypowiedzi na czacie przy stołach?
  • Jeśli nie widzisz na czacie wypowiedzi innych graczy, mogło zdarzyć się, że przez przypadek zmieniłeś ustawienia czatu na swoim koncie:
  • Czemu nie widzę przy stole swoich wypowiedzi na czacie, podczas gdy inni gracze normalnie rozmawiają?
  • Aby rozwiązać ten problem, będziesz musiał skontaktować się z działem obsługi klienta PokerStars. Wyślij do nas wiadomość na adres [email protected], korzystając z adresu e-mail, który zarejestrowałeś na swoim koncie PokerStars. Opisz, na czym polega problem.
  • Inny gracz mnie obraża. Jak go powstrzymać?
  • PokerStars dysponuje zespołem moderatorów czatu, którzy rozpatrują skargi odnośnie rozmów. Możesz ich przywpłać, korzystając z opcji „Wezwij moderatora” dostępnej po kliknięciu na tacę z żetonami na górze stołu lub „Opcje”, opisz swój problem. Gdy to uczynisz, przy stole zjawi się moderator, by udzielić Ci pomocy. Najpierw jednak przejrzyj naszą stronę z FAQ odnośnie czatu. Jeśli opcja wzywania moderatora nie jest dostępna, opisz swój problem w mailu i wyślij go na adres [email protected].
  • Nic złego nie zrobiłem, a straciłem możliwość korzystania z czatu! Co mam zrobić?
  • Po pierwsze, przyjrzyj się obowiązującym w naszym poker roomie zasadom oraz FAQ, by upewnić się, że naprawdę nie złamałeś naszego regulaminu. Pamiętaj, że niegrzeczne odpowiedzi na czyjeś obraźliwe wypowiedzi również są zabronione i mogą spowodować zablokowanie czatu.

    Jeśli masz pewność, że Twój czat nie powinien być zablokowany, wyślij dokładny opis tego problemu na adres [email protected].

Brakujące funkcje

  • Nie mogę korzystać z funkcji, które były wcześniej dostępne – skąd wziąć pełną wersję waszego oprogramowania?
  • Do funkcji, których może brakować, należą:
    Jeśli któreś z powyższych funkcji są niedostępne, oznacza to, że korzystasz z PokerStars.NET. Jest to specjalna wersja naszego oprogramowania przeznaczona wyłącznie do gry na „wirtualne pieniądze”.

    Pełna wersja programu - PokerStars.eu - dostępna jest na naszej stronie. Aby ją pobrać, wejdź na stronę z oprogramowaniem do gry. Jeśli korzystasz z Maca, wejdź na stronę z programem w wersji Mac.

    Gdy już pobierzesz i zainstalujesz właściwy program, nadal będziesz się logować przy pomocy tego samego ID Użytkownika i hasła, co na PokerStars.NET (w zasadzie to jedyna dozwolona możliwość).

    W pełnej wersji naszego programu również znajdziesz gry na wirtualne pieniądze. Oprócz nich zyskasz dostęp do wielu różnych, wspaniałych funkcji, w tym „Kasjera”, gdzie zyskasz wgląd w stan swojego pokerowego konta; popularnej opcji „Znajdź gracza”; będziesz mógł dodać obrazek do swojego profilu i zyskasz wgląd w „Natychmiastową historię rozdań”, która pozwoli Ci obejrzeć zapis wcześniejszych rozdań z danej sesji; znajdziesz tu darmowe turnieje, w których do wygrania są nagrody pieniężne, gry na pieniądze i wiele innych atrakcji.

    Pamiętaj, że chociaż oferujemy gry na prawdziwe pieniądze, nie musisz z nich korzystać. Jeśli zdecydujesz się grywać tylko na wirtualne pieniądze, nie będziemy z tego tytułu pobierać żadnych opłat.

Sugestie, pomysły i opinie graczy

  • Mam świetny pomysł na ulepszenie PokerStars. Gdzie mogę go przesłać?
  • PokerStars słynie z tego, że poważnie podchodzi do opinii graczy i ulepsza swoje oprogramowanie pod wpływem ich sugestii i pomysłów. Możesz je przesyłać bezpośrednio do Zespołu Kierowniczego Poker Roomu na adres [email protected].

    Jednocześnie informujemy, że co miesiąc otrzymujemy tysiące maili z pomysłami, sugestiami i opiniami graczy, więc nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na każdy z nich. Zapewniamy jednak, że czytamy wszystkie i rozpatrujemy przesłane pomysły.

    Jeśli chcesz uzyskać odpowiedź na jakieś pytanie lub omówienie interesującego Cię zagadnienia, wyślij wiadomość na adres [email protected], ponieważ dział obsługi klienta może udzielić Ci pomocy, a jednocześnie przekazać Twoje sugestie do Kierownictwa Poker Roomu.

Promocje i oferty

Special Offers

Na PokerStars specjalne oferty dostępne są przez cały rok: nagrody pieniężne, wejściówki do turniejów i wiele innych.


Jak się gra w pokera

How to Play Poker

Tutaj znajdziesz zasady gry, porady dla początkujących i zaawansowane strategie.


Gra na pieniądze

Real Money

Zleć pierwszą wpłatę na swoje konto i zacznij grać na PokerStars. Transakcje są szybkie i bezpieczne.