Play Poker | Free Download

Sklep VIP – Najczęściej zadawane pytania

  • 1. W jaki sposób złożyć zamówienie w Sklepie VIP?
  • Wszystkie dostępne artykuły oraz informacje o ilości punktów wymaganej do ich nabycia, znajdują się w oknie Kasjera w oprogramowaniu PokerStars. Uprzedzamy, iż prezentowane w Sklepie VIP towary, zdjęcia i opisy mają charakter wyłącznie ilustracyjny. Aby złożyć zamówienie:
  • 2. Jaki jest czas dostawy?
  • Po zrealizowaniu przez nas zamówinia i przygotowaniu paczki do wysyłki czas dostawy produktów ze Sklepu VIP PokerStars jest różny dla poszczególnych regionów:
    Region Czas dostawy
    Europa 4-6 tygodni
    Środkowy Wschód, Afryka 6-8 tygodni
    Wspólnota Niepodległych Państw 8-10 tygodni
    Kanada, Ameryka Łacińska, Australia, Nowa Zelandia i pozostałe kraje 4-6 tygodni
    W razie nieotrzymania przesyłki w terminie, prosimy o kontakt pod adresem [email protected]. Przesyłkę niezgłoszoną jako zaginioną/opóźnioną uważa się za dostarczoną.
  • 3. Czy artykuły ze Sklepu VIP można nabyć za prawdziwe pieniądze?
  • Nie.

    System punktów FPP (Frequent Player Points) służy wynagradzaniu naszych lojalnych użytkowników, regularnie grających przy naszych stołach.
  • 4. Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na inny adres niż domowy?
  • Tak.

    Jeżeli chciałbyś otrzymać przesyłkę na inny adres w kraju, w którym mieszkasz, możesz złożyć zamówienie normalnie, a podczas procesu zakupu pojawi się opcja wysłania paczki na inny adres. Prosimy NIE zmieniać adresu na swoim koncie.

    Należy pamiętać, że pod wskazanym adresem powinna być zawsze dostępna jakaś osoba, która będzie mogła odebrać przesyłkę.

    Jeśli chciałbyś, żeby paczka została wysłana do innego kraju, napisz na adres [email protected], przesyłając nam zlecenie do zatwierdzenia. Uwzględnij w nim następujące dane:
    My złożymy za Ciebie zatwierdzone zamówienie i potwierdzimy jego wysyłkę na wskazany adres.

  • 5. Czy muszę opłacić jakieś podatki/koszty przesyłki?
  • Od momentu złożenia zamówienia z naszej strony nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów. Wszystkie opłaty transportowe/podatki zawarte są w cenie towaru wyrażonej w FPP. Jednak w niektórych krajach może zaistnieć konieczność uiszczenia lokalnych podatków czy opłaty celnej przed otrzymaniem zamówionych dóbr. Może być też wymagane przedstawienie jakiejś dokumentacji potrzebnej do wydania towaru.

    Zamawiajacy jest w pełni odpowiedzialny za uiszczenie takich opłat i/lub dostarczenie wymaganych przez lokalne władze dokumentów. W razie niedopełnienia tego obowiązku nabywcy nie przysługuje żaden zwrot FPP z naszej strony.

    W rzadkich przypadkach wymogu uiszczenia opłat celnych, możemy dokonać zwrotu na Twoje konto PokerStars po otrzymaniu kopii dokumentacji paczki, opłaconego paragonu/kwitu odbioru (z wyraźnie widoczną kwotą) oraz dowodu, że paczka pochodziła od nas w formie naszej faktury wysyłkowej (kwitu odbioru) z nazwą naszej firmy w polu nadawcy. Dokumenty te wyślij na adres [email protected], a my postaramy się pomóc.
  • 6. Czy mogę dostać produkty ze starym logo?
  • Nie oferujemy już produktów ze starym logo. Jesteśmy bardzo podekscytowani naszym nowym wizerunkiem i mamy nadzieję, że spodoba się on również Tobie.
  • 7. Jakiego rozmiaru są ubrania/czapki/torby?
  • Dla każdego produktu dostępnego w oknie Kasjera i na naszej stronie przygotowaliśmy tabelę rozmiarów. W czasie zamawiania, kliknij na zakładkę "więcej szczegółów", żeby otworzyć stronę z dodatkowymi informacjami o produkcie. Prosimy pamiętać, że rozmiarówka dla części produktów dostępna jest jedynie w skali amerykańskiej.
  • 8. Czy mogę zwrócić rzeczy, które nie pasują?
  • Jeżeli zamówiłeś zły rozmiar, możesz zwrócić swój produkt, ale będziesz musiał(a) ponieść koszty przesyłki. Sugerujemy uważne przeanalizowanie podanej na stronie rozmiarówki. W przypadku otrzymania innego towaru niż zamówiony, wystarczy go odesłać, a my dostarczymy Ci zamówiony towar za darmo.

    Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], a z chęcią Ci pomożemy.
  • 9. Czy zamówienia obejmujące bony upominkowe mogą zostać anulowane, zrefundowane, wymienione lub zwrócone?
  • Nie. Wszystkie bony (czy też kody upominkowe, które nie zostały wykupione) są nierefundowalne i po zakupie nie można ich anluować, wymienić ani zwrócić. Pozostaje to bez wpływu na Twoje ustawowe prawa. Prosimy o uważne dokonywanie wyboru przy zakupie bonów upominkowych w Sklepie VIP.
  • 10.Czy towary mogą być wysyłane na skrytkę pocztową?
  • Nie. Nie wysyłamy przesyłek na skrytki pocztowe.
  • 11.Czy towary mogą być wysyłane na skrytkę pocztową?
  • Wszystkie produkty elektroniczne z naszego Sklepu VIP są objęte standardową gwarancją producenta. Jeżeli będziesz miał jakiekolwiek problemy ze swoim zamówieniem, prosimy prześlij email na adres [email protected], a my postaramy się pomóc.
  • 12.Jak mogę sprawdzić historię swoich zamówień?
  • 13. W tym samym czasie zamówiłem kilka artykułów, lecz nie przyszły one w jednej paczce. Dlaczego?
  • Czasem artykuły wysyłane są z różnych miejsc i nie mogą byc dostarczone w jednej paczce.
  • 14.Na czym polega różnica między punktami VPP i FPP?
  •  
  • 15.Czy mogę zmieniać/odwołać zamówienie po jego złożeniu?
  • Tak. Jeśli zamówienie ma status „new” („nowe”), możesz je anulować samodzielnie poprzez okno Kasjera. Gdybyś chciał zmienić zamówienie, musisz je najpierw anulować, a następnie złożyć nowe. Zmiany te muszą zostać wprowadzone nie później niż 24 godziny po dokonaniu zakupu.

    Po złożeniu zamówienia otrzymujesz potwierdzenie. Następnie jest ono przekazywane do pakowania i wysyłki. Zamówienia są realizowane raz dziennie lub tygodniowo – w zależności od towaru.

    Jeżeli zamówienie zostało już wysłane do realizacji, nie można go odwołać ani zmienić.
  • 16. Poprosiłem o zmianę zamówienia, ale nie zostało ona uwzględniona. Dlaczego?
  • Jeżeli nie otrzymasz od nas odpowiedzi na Twoją prośbę o zmianę zamówienia, nie możemy zagwarantować, że Twoja zmiana zostanie wprowadzona.
  • 17. Otrzymałem uszkodzony produkt. Co powinienem teraz zrobić?
  • Prosimy jak najszybciej wysłać wiadomość email na adres [email protected] podając w niej następujące informacje:
    Po tym jak otrzymamy wszystkie wymagane informacje, podejmiemy odpowiednie kroki. W zależności od rodzaju produktu, możesz zostać zobligowany do odesłania nam uszkodzonego artykułu.
  • 18. Chciałbym kupić towar spersonalizowany. Gdzie mam wprowadzić tekst, który ma zostać umieszczony na moim artykule?
  •  
  • 19. Czy mogę osobiście zwrócić/wymienić kupiony towar?
  • Nie.

    Centrum Realizacji nie akceptuje osobistych zwrotów/wymian. Swoje zamówienie musisz odesłać na adres zwrotny podany przez przedstawiciela Sklepu VIP.

    Kiedy produkt zostanie odebrany, wyślemy taki sam nowy lub przelejemy na Twoje konto PokerStars odpowiednią liczbę punktów FPP, w zależności od zawartego porozumienia.

    Prosimy nie dzwonić bezpośrednio do magazynów; tą drogą nie można uzyskać żadnych informacji, ani zakupić towarów przez centrum realizacji zamówień.

    Wszystkie pytania należy kierować na adres [email protected].
  • 20. Złożyłem zamówienie na kilka towarów i cały czas ma ono status "processing" ("w trakcie realizacji"), a nie "mailed" ("wysłane"). Dlaczego?
  • Nasze magazyny mają różne sposoby realizacji zamówień. Jeśli zamówienie nie ma statusu "wysłane", nie zawsze odzwierciedla to stan rzeczywisty. Wszelkie pytania odnośnie zamówienia można kierować na adres [email protected].
  • 21. Czy mogę zwrócić lub wymienić towar zakupiony na wyprzedaży i z kategorii „Wyprzedaż” („Outlet”)?
  • Jak wiele innych internetowych sklepów, nie przyjmujemy zwrotów i nie wymieniamy towarów ze zrealizowanych zamówień z wyprzedaży (Sale lub Outlet). Podobnie jest z zamówieniami już zrealizowanymi, które zostały sprzedane po normalnej cenie przed przeniesieniem ich do wymienionych wyżej kategorii. Ich również nie można wymieniać, ani dokonywać zwrotów.

    Dziękujemy za zrozumienie.

Nie znalazłeś na tej stronie odpowiedzi na swoje pytanie? Wystarczy wysłać email na adres [email protected].

Powrót do góry strony

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta

Bezkonkurencyjny dział obsługi klienta odpowiada na Wasze pytania przez całą dobę. Pisz na adres [email protected].