Przelewy24 – rozwiązywanie problemów
W większości przypadków Twoja wpłata na PokerStars zostanie zrealizowana natychmiast. Gdyby jednak wpłata się opóźniała, przeczytaj poniższe informacje.
- Wejdź na stronę Przelewy24 i sprawdź status swojej transakcji: http://secure.przelewy24.pl/przedplata/
- Wpłacana kwota powinna być dokładnie taka sama, jak deklarowana w oknie płatności PokerStars przy rozpoczęciu procesu wpłaty. Jeśli kwoty nie będą zgodne, serwis Przelewy24 skontaktuje się z Tobą i w ciągu 3 dni roboczych środki zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe.
- Adres e-mail powinien być taki sam, jak na Twoim koncie PokerStars. Unikalne hasło otrzymałeś przy składaniu zlecenia wpłaty w kasjerze PokerStars.
- Jeśli Twój depozyt został przez Przelewy24 oznaczony jako „przedpłata” (prepayment) i ma status „w toku” (pending), możesz tę przedpłatę wykorzystać do dokonania nowej płatności poprzez odwiedzenie Kasjera PokerStars.
- Aby to uczynić, wybierz z opcji płatności „Przelewy24” i wpisz dokładną kwotę przedpłaty. Następnie z rozwijanego menu wybierz „Użyj przedpłaty” (Use Prepayment) i wpisz numer transakcji oraz odpowiednie hasło. Pieniądze bezzwłocznie zostaną przekazane na Twoje konto PokerStars.
- Jeśli nie pamiętasz numeru referencyjnego transakcji, hasła lub adresu e-mail, bądź też sądzisz, że nieprawidłowo wypełniłeś wymagane pola (kwotę wpłaty lub nazwę rozpoczynającą się od P24), skontaktuj się bezpośrednio z Przelewami24, by uzyskać te informacje: http://www.przelewy24.pl/kontakt.htm
- Jeśli Przelewy24 potwierdzą, że Twoja transakcja została przesłana do kontrahenta, prześlij do nas kopię dowodu wpłaty (np. potwierdzenie dokonania internetowej płatności bankowej), a z przyjemnością pomożemy Ci sfinalizować depozyt.
- Potwierdź też datę transakcji i nazwę swojego banku.
Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, nie wahaj się zwrócić do nas, pisząc na adres [email protected].