Sklep VIP: pytania odnośnie dostawy
- Co się stanie jeżeli w czasie dostarczenia przesyłki nie ma jej kto odebrać?
- DHL - podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki, ale na Twoją prośbę może przyjechać ponownie. Jeżeli ze względu na miejsce Twojego zamieszkania lub Twoją nieobecność DHL nie będzie mógł dostarczyć przesyłki, możesz zostać poproszony o odebranie jej w ich najbliższym magazynie.
- Powiadomienie zawiera: datę i czas przybycia kuriera, numer identyfikacyjny przesyłki, datę ponownego przyjazdu kuriera oraz numer kontaktowy do DHL.
- Jeżeli wyrazisz wcześniej zgodę, to przy drugiej dostawie przesyłka zostanie pozostawiona tylko i wyłącznie w bezpiecznym miejscu.
- Jeżeli nie skontaktujesz się z DHL, to oni postarają się to zrobić i ustalić warunki dostawy.
- Niedostarczone przesyłki są zwracane lub przechowywane przez 2 tygodnie, a następnie usuwane.
- W celu uniknięcia niepotrzebnych zwrotów lub opóźnień ważne jest, aby ktoś był w domu w chwili dostarczenia przesyłki.
Canada Post - podejmie 1 próbę dostarczenia przesyłki; jeżeli się nie powiedzie zostanie ona przesłana do najbliższej placówki Poczty.
Otrzymasz powiadomienie z następującymi informacjami:
*Data i czas dostarczenia przesyłki
*Najbliższe miejsce odbioru przesyłki
*Godziny otwarcia w punkcie odbioru
*Data, od której przesyłka będzie gotowa do odbioru we wskazanym punkcie
*Numer referencyjny
Po upływie 5 dni roboczych, wysłane zostanie przypomnienie. Jeżeli po kolejnych 5 dniach przesyłka nie została odebrana wysłane zostanie powiadomienie o zwrocie paczki do nadawcy.
Parcelforce – podejmie 2 lub 3 próby dostarczenia przesyłki i ewentualnie po Twoim kontakcie dostarczy ją ponownie. Przy każdej próbie dostarczenia pozostawiane jest powiadomienie, ale przesyłka może zostać pozostawiona u sąsiada lub w bezpiecznym, wcześniej wskazanym miejscu. Przesyłka Parcelforce może być dostarczona przez kuriera "GLS".
Preferowaną opcją jest odbiór przesyłki w najbliższym oddziale poczty.
Jeżeli przesyłka nie została dostarczona ani odebrana, a próby kontaktu nie powiodły się, zostanie ona zwrócona do Sklepu VIP w ciągu 2-3 tygodni.
Royal Mail – podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki, a następnie zostawi powiadomienie i będzie przechowywać przesyłkę w lokalnym oddziale poczty. Przesyłka może zostać dostarczona ponownie lub odebrana osobiście, w innym przypadku zostanie ona zwrócona do Sklepu VIP w ciągu 2 tygodni.