Play Poker | Free Download

Sklep VIP: pytania odnośnie dostawy

  • Co się stanie jeżeli w czasie dostarczenia przesyłki nie ma jej kto odebrać?
  • DHL - podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki, ale na Twoją prośbę może przyjechać ponownie. Jeżeli ze względu na miejsce Twojego zamieszkania lub Twoją nieobecność DHL nie będzie mógł dostarczyć przesyłki, możesz zostać poproszony o odebranie jej w ich najbliższym magazynie.

    - Powiadomienie zawiera: datę i czas przybycia kuriera, numer identyfikacyjny przesyłki, datę ponownego przyjazdu kuriera oraz numer kontaktowy do DHL.
    - Jeżeli wyrazisz wcześniej zgodę, to przy drugiej dostawie przesyłka zostanie pozostawiona tylko i wyłącznie w bezpiecznym miejscu.
    - Jeżeli nie skontaktujesz się z DHL, to oni postarają się to zrobić i ustalić warunki dostawy.
    - Niedostarczone przesyłki są zwracane lub przechowywane przez 2 tygodnie, a następnie usuwane.
    - W celu uniknięcia niepotrzebnych zwrotów lub opóźnień ważne jest, aby ktoś był w domu w chwili dostarczenia przesyłki.

    Canada Post - podejmie 1 próbę dostarczenia przesyłki; jeżeli się nie powiedzie zostanie ona przesłana do najbliższej placówki Poczty.

    Otrzymasz powiadomienie z następującymi informacjami:

    *Data i czas dostarczenia przesyłki
    *Najbliższe miejsce odbioru przesyłki
    *Godziny otwarcia w punkcie odbioru
    *Data, od której przesyłka będzie gotowa do odbioru we wskazanym punkcie
    *Numer referencyjny


    Po upływie 5 dni roboczych, wysłane zostanie przypomnienie. Jeżeli po kolejnych 5 dniach przesyłka nie została odebrana wysłane zostanie powiadomienie o zwrocie paczki do nadawcy.

    Parcelforce – podejmie 2 lub 3 próby dostarczenia przesyłki i ewentualnie po Twoim kontakcie dostarczy ją ponownie. Przy każdej próbie dostarczenia pozostawiane jest powiadomienie, ale przesyłka może zostać pozostawiona u sąsiada lub w bezpiecznym, wcześniej wskazanym miejscu. Przesyłka Parcelforce może być dostarczona przez kuriera "GLS".

    Preferowaną opcją jest odbiór przesyłki w najbliższym oddziale poczty.

    Jeżeli przesyłka nie została dostarczona ani odebrana, a próby kontaktu nie powiodły się, zostanie ona zwrócona do Sklepu VIP w ciągu 2-3 tygodni.

    Royal Mail – podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki, a następnie zostawi powiadomienie i będzie przechowywać przesyłkę w lokalnym oddziale poczty. Przesyłka może zostać dostarczona ponownie lub odebrana osobiście, w innym przypadku zostanie ona zwrócona do Sklepu VIP w ciągu 2 tygodni.

Obsługa Klienta

Obsługa Klienta

Bezkonkurencyjny dział obsługi klienta odpowiada na Wasze pytania przez całą dobę. Pisz na adres [email protected].